• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

meerdere draaitabellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marij84

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2013
Berichten
64
Hallo

Ik zit met een vraag...

elke maand hebben we een datatabel met bedragen in , per badgenr kunnen we zien wat de bedragen zijn per dag.
daarvan heb ik een draaitabel gemaakt zodat je per badgenr mooi kan zien wat het bedrag per dag is + een totaal per maand.
nu zouden we elke maand per badgenr meerdere automatische draaitabellen moeten hebben zoals ik die ene gemaakt heb.
moet ik dan elke draaitabel 112 keer kopiëren en handmatig filteren op de juiste badgenr? of bestaat er een gemakkelijkere manier ?

hopelijk is het een beetje duidelijk zo?

groetjes
 
Het is verstandig om hier een voorbeeldbestandje te plaatsen met hoe de datatabel eruit ziet en wat voor informatie je uiteindelijk inzichtelijk wilt hebben. Want er bestaat vast en zeker een gemakkelijkere manier, maar het is nu alleen maar giswerk.
 
Dankje.

Ik snap alleen nog niet helemaal wat je wilt? Je hebt nu 1 draaitabel in het voorbeeldbestand, maar je wilt per badgenummer zo'n draaitabel maken?
Waarom kan dat niet in 1 draaitabel?
 
Dat zou ik ook gemakkelijker vinden :)
maar dat willen ze hier niet
per badgenummer moet er een print gemaakt worden
zodat ze aan de personen (aan wie de badge toebehoort) kunnen voorleggen wat de bedragen zijn per maand.
maar zijn persoonlijke gegevens, dus de ene moet niet weten wat de andere heeft.
 
oké mercikes, zal hier eens horen of ze bij hun idee blijven van het zo omslachtig te houden of deze keuze willen aannemen
bedankt voor je tijd en tips alvast :)

groetjes
 
Het is heeeeel simpel om voor ieder badgenummer een draaitabel te genereren, klik op draaitabel en kies uit het lint, zie schermafdrukje. Als je nieuwe gegevens krijgt moet je alle huidige draaitabellen (op de originee na) eerst verwijderen en dan deze actie herhalen.AllePaginasDraaitabel.jpg
 
slicer is wel iets handig! dank je wel voor de tip
zal ik dit toppic afsluiten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan