Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Quote

Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: SyncBackFree

  1. #1
    Vraag is opgelost

    SyncBackFree

    Ik gebruik al lang SyncBackFree voor het maken van een backup op een externe schijf. Werkte altijd prima. Maar na de Update April van Windows 10 en de laatste update van SyncBackFree krijg ik steeds de melding :"The profile (b.v. Mijn Documenten) requires your attention before it can continue". Ik begrijp niet wat er aan de hand is. Het profiel gewijzigd, maar dat helpt niet. Het programma opnieuw geinstalleerd. Ook dan blijft het hetzelfde probleem. Wie weet raad? Alvast bedankt. Frans

  2. #2
    Giga Senior
    Geregistreerd
    13 juni 2016
    Eerst een bug, later... Kijk er zelf even naar.

  3. #3

    SyncBackFree

    Bedankt Senso,
    Alles werkt weer; gewoon de melding wegklikken en het gaat goed.

  4. Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

    Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.

Berichtenregels

  • U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren