CTRL + a

Status
Niet open voor verdere reacties.

janwitloof

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2010
Berichten
841
ScreenShot001.jpg Hoe kan ik wanneer ik zulke tekst tegen kom deze aanwijzen en copieren,het lukt mij niet met CTRL +a om deze aan te wijzen.
 
Dat lijkt een afbeelding te zijn, geen tekst. Rechtsklikken en <Kopiëren> kiezen, of <Afbeelding opslaan als>. En dan hopen dat je met een OCR programma in combinatie met de juiste taal er wat mee kan doen.
 
Is het niet vergezocht om dat wat er staat te vertalen voor het zoeken van een GeoCache?

Heb je aan de gegeven hint niet al genoeg ;). ?
 
Dat is niet een antwoord op mijn gestelde vraag dacht ik , @PHP4U
 
Het is wat Octafish al zei, een plaatje en geen tekst.
 
Het is GEEN tekst, en dus kun je het stuk ‘tekst’ NIET kopiëren. Plaatje opslaan dus. En met een OCR wellicht uitlezen. Of, een heel stuk sneller lijkt mij, iemand zoeken die de taal kent.
 
Het is elventaal van lord of the rings.
 
Het ging bij mij niet om welke/code/wie/wat/enz.. was, maar om hoe en of je zulke tekst alsnog kon kopiëren!!!!
Iedereen toch bedankt voor het reageren.....
 
maar om hoe en of je zulke tekst alsnog kon kopiëren!!!!

1. "Dat lijkt een afbeelding te zijn, geen tekst. Rechtsklikken en <Kopiëren> kiezen, of <Afbeelding opslaan als>. En dan hopen dat je met een OCR programma in combinatie met de juiste taal er wat mee kan doen."

2. Het is GEEN tekst, en dus kun je het stuk ‘tekst’ NIET kopiëren. Plaatje opslaan dus. En met een OCR wellicht uitlezen. Of, een heel stuk sneller lijkt mij, iemand zoeken die de taal kent.

3. Het is wat Octafish al zei, een plaatje en geen tekst.

Wat begrijp je daar 'alsnog' niet aan!!!! Zijn 'toch' duidelijke antwoorden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan