• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Bug in Excel Vervolgkeuzelijst?

Status
Niet open voor verdere reacties.

RAPLM

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jun 2018
Berichten
1
In mijn Excel bestand komen diverse cellen voor met een vervolgkeuzelijst (Gegevensvalidatie; lijst).

Bij selectie van een dergelijke cel verschijnt rechts een vakje met driehoekje waar voorheen op geklikt kon worden en de vervolgkeuzelijst beschikbaar werd. Sinds kort verschijnt het vakje met driehoekje nog maar kort in beeld en moet de cel zelf geselecteerd worden en verschijnt de vervolgkeuzelijst. De cursor veranderd dan ook van een kruis naar een handje.

Op één tabblad werkt het echter niet zo. Als daar een cel wordt geselecteerd verschijnt het blokje met driehoekje. De cursor blijft een kruis en bij nogmaals klikken op de cel gebeurt er niets. Als vervolgens Excel word verlaten door een ander applicatie te kiezen en weer terug wordt gegaan, staat het vakje met driehoekje er weer. Deze kan dan geselecteerd worden met een PIJL. Kortom, zoals het voorheen altijd werkte (en volgens mij ook behoort te werken).

Weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat dit probleem verdwijnt?

Ik gebruik Office-365-Business met auto updates.
 
Laatst bewerkt:
Met andere woorden: graag een voorbeeldbestandje meeleveren.

Grt rmk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan