nokia batterij

Status
Niet open voor verdere reacties.

martinpb

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2012
Berichten
106
Hoi helpers
Ik heb sinds kort een nokia 1 aangeschaft. maar wil een 2de accu erbij. ik kan deze nergens vinden op internet.
Kunnen jullie mij helpen het gaat om de accu BV-5V 2150mah.
Groet Martin
 
Heb ook nog op de site van Nokia gekeken. Dat is toch flutinformatie! Onder specificatie staat geen type alleen: Type Removable 2150 mAh battery. Soms kan een EAN-code ook nog wel eens helpen.

De batterij heeft een beperkt aantal laadcycli en de capaciteit neemt na verloop van tijd af. Mogelijk dient de batterij uiteindelijk vervangen te worden

In de User-guide zou bij Get started ook nog belangrijke informatie te vinden zijn. Vergeet het maar.

Je zou een e-mail kunnen sturen.

Ik heb nog heel veel sites bekeken die Nokia accu's voor mobiele telefoons verkopen maar geen resultaat. Ik lees wel dat Nokia 1 een 'cheap' exemplaar is, dus ik vraag mij af of er überhaupt wel losse accu's worden gemaakt of dat andere exemplaren hiervoor gebruikt kunnen worden. Al met al vind ik de gang van zaken t.a.v. van de fabrikant te schandalig voor woorden. Neem eens contact met Nokia op en ik ben benieuwd naar hun antwoord.
 
Laatst bewerkt:
Vreemde zaak. Zou de klantenservice toch een antwoord op moeten kunnen geven!
 
Mijn complimenten voor route99.:thumb:
 
nokia

bedankt voor de info route99
Ik koop hem niet in het buitenland.Ik wacht wel tot hij ook in nl verkrijgbaar is
Bedankt voor het helpen iedereen
groet martin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan