Outlook gecorrumpeerd (verzend geen mail meer) na Windows Update

Status
Niet open voor verdere reacties.

PeterdenHaring

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2004
Berichten
68
Na de Windows 10 update van vorige week verzond Outlook plots niet meer, na vreselijk geploeter deze week (opnieuw opstarten, schoonmaakacties enz.) ontvangt Outlook ook niet meer. Ik krijg ook de mededeling bij het openen van Buroblad mappen: "Deze actie geldt alleen voor geïnstalleerde producten." In de Verkenner zie ik geen van mijn normale Buroblad-mappen terug. Een Herstelpunt maken van voor de update is mislukt. Herstellen van mijn legale versie van Office365 lukt ook niet (niet goed te vinden). De Laptop is superlangzaam. De Helpdesk van KPN verwijst me maar de Helpdesk van Microsoft en die kent mijn probleem niet. Ik krijg ook de mededeling dat Dropbox niet kan worden geopend, ook start mijn Astrologieprogramma niet meer op.
Een nieuwe laptop kopen adviseerde me een winkelier (mijn Medion Akoya is 4,5 jaar oud). Is dat het noodlot? Of moet ik ook maar overstappen op Apple?
 
Ok dan. Een tip: Haal je email adres uit post #2!
 
Het is hier een forum waar we met elkaar een ander helpen. Dan is communicatie via mail niet de bedoeling.
 
Data backuppen en Windows opnieuw installeren. En dan eens kijken welke problemen er nog over blijven. Nieuwe kopen kan altijd nog.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan