Blauw scherm in win 10. Stopcode

Status
Niet open voor verdere reacties.
Screenshot van 2015? Toen zat dit ding nog niet eens in de doos denk ik. Speccy is een klein progje waarmee je een antal zaken van je pc kunt controleren. Is afkomstig van de makers van ccleaner.

Verder is het handig om de eerdere tips en vragen op te volgen, zoals de stopcode doorgeven en memtest te laten lopen.

Hoe vreemd het ook is, dat blauwe scherm heb ik nog niet weer gehad. Zag/zie het elke dag wel een keer en soms 2 x per uur maar na gisteravond niet meer en kan dus ook de resterende informatie niet noteren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Screenshot van 2015? Toen zat dit ding nog niet eens in de doos denk ik. Speccy is een klein progje waarmee je een antal zaken van je pc kunt controleren. Is afkomstig van de makers van ccleaner.

Ik ben bekend met Speccy.
Als je nu zelf even naar het screenshot kijkt in post 5 zul je zien dat het van je vorige pc is......
 
Ja idd, alle gegevens kloppen en ok de datum. Maar dat heeft het ding zelf op het bureaublad getoverd nadat ik op via dit forum geinstalleerd heb. Snap niet hoe dat heeft kunnen zijn, de twee computers hebben geen enkele verbinding. Slechts de back-upschijven zijn meegenomen.
Maar ik heb nadat ik 2 programma's van magix heb verwijderd nog een enkel probleem gehad. Geen blauw scherm, geen spontane vastloper, niks.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan