privacyinstelling wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingrid47

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2013
Berichten
55
Hallo,

Bij het opstarten van mijn pc krijg ik vandaag een blauw scherm met "privacyinstellingen voor uw apparaat kiezen". Ik moet met de opties akkoord geven. Als ik dat doe krijg ik voortdurend de melding;
"er is iets misgegaan, maar u kunt het opnieuw proberen". Dan kom ik opnieuw in het beginscherm en kan verder niks.
Geprobeerd opnieuw op te starten etc.etc. Niets werkt en kom gewoon aldoor in dit scherm. Krijg ook geen menubalk onderin meer.

Kan iemand mij alstublieft helpen?

Omdat ik ook geen email kan openen natuurlijk, graag een reactie op mailadres: [COLOR="#0000FF"]******[/COLOR]

Bij voorbaat heel veel dank.

Ingrid Floor
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Knap vervelen. Ingrid, dit kan allerlei oorzaken hebben. Probeer dit eens eerst. Klik

Laat weten of het je gelukt is. Succes.
 
Hallo @ingrid47
We kunnen niet toestaan dat er mailadressen in een topic staan, hoofdzakelijk voor je eigen veiligheid (SPAM) en voor het forum zelf.
Je kunt hier alles kwijt, geef wat meer info over jouw probleem b.v. door welke actie of handeling het probleem is begonnen enz.
Succes verder met je vraag.
:thumb:
 
Dank voor de reacties.
Mik: ik heb de avond ervoor normaal afgesloten. De volgende dag bij het opstarten kreeg ik dus dit probleem.
De computer is meegenomen door een kennis, die dacht dat het te kunnen oplossen. Echter er is geen beweging in te krijgen. Kom ook niet in de veilige modus, geen startmenu...helemaal niks.

Hoop iets te horen.

Groet,
Ingrid
 
ik heb de avond ervoor normaal afgesloten. De volgende dag bij het opstarten kreeg ik dus dit probleem.

Beste Ingrid,

Zoals je ziet is dit een vervelend probleem en het zal zeker niet de laatste keer zijn dat je dit meemaakt. In dat soort gevallen zijn herstelpunten en voldoende systeemback-ups van essentieel belang. Je kunt dan vrij snel herstellen. Nu maak je je zorgen, komt het weer goed en het kost ontzettend veel tijd en moeite om het op te lossen. En mogelijk is het niet op te lossen.
 
Dank voor de reacties. Een vriend heeft windows10 er opnieuw opgezet en kon gelukkig al mijn documenten etc. behouden.
Er was geen andere oplossing. En wat het geweest is?.....

Vriendelijke groet,
Ingrid Floor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan