• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

kuur planner

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag Maaike,

Gijsbert heeft iets gedigitaliseerd in een taal die ik nog niet zo goed kan.
het document van Gijsbert met 14 plekken
Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik niet de schrijver ben van de VBA code noch de auteur van jouw bestand.
Wel heb ik je een aantal keer geholpen waardoor je wellicht de indruk hebt dat het originele bestand bij mij vandaan komt maar die eer komt iemand anders toe. :thumb:

de laatste 2x de vermelding van Dhr L kunnen weg halen
Dit is een slordigheid van mijn kant doordat ik aan de code heb zitten knoeien. Door de extra plaatsen in tabblad planning moest uiteraard ook het bereik vergroot worden wat voorafgaand aan het invullen van de cellen geledigd dient te worden.
Code:
Sheets("planning").Range("h4:[COLOR="#FF0000"][B]k73[/B][/COLOR]").ClearContents

en per week een overzicht zoals snb schreef op 20 juni 2018, 22:33 is prachtig
Dit is niet heel moeilijk om aan te passen toch? Heeft in ieder geval niets met VBA van doen.
Zie bijlage voor de aanpassing:
 

Bijlagen

  • 2018 longoncologie kuur planner_gijs_week.xlsb
    501 KB · Weergaven: 35
Ik ben meteen gaan opzoeken wat VBA is, maar van zowel makro als VBA ken ik niet. Ik hoop echt dat ik met mijn LOI cursus meer ga leren want ik vind het wel erg interessant.... Voor nu zijn we in ieder geval geholpen. Ik heb inmiddels ook excel for mac op mijn computer thuis en ik kan nu zien dat het document goed werkt. Hoewel je niet de schrijver of auteur bent van mijn bestand ben ik wel erg blij met de hulp die je gegeven hebt en de tijd die je er in hebt gestopt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan