advies welke monitor moet kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MSI1985

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jun 2018
Berichten
2
goedemiddag

ik zit met vraag over betreft Monitor 1080p/2160p
ik wil graag een monitor kopen maar ik kom er niet uit wat ik moet doen, wat ik wel weet dat 4k, heeft mijn videokaart moeilijk mee heb het namelijk geprobeerd op mijn grote televies die wel 4k heeft (far cry 5) vond ik niet echt lekker gamen.
ik speel momenteel op hp monitor type (27er hp) ziet er ongelooflijk mooi uit met ips led kleuren ook maar deze monitor is 60hz en 7ms snelheid.

mijn setup van mijn pc

i7 6700k
moederbord huh.. ik geloof msi b150a gaming pro vond dat rgb leuk op de moederbord
4x4 ddr4 Hyperx fury geheugen
msi gtx 1080 gaming x videokaart
ssd etc

wat voor monitor zal ik beter kunnen nemen ?
gewoon de monitor wat ik nu gebruik of 144hz monitor of 240hz
of als nog 4k monitor? ik moet er wel bij zeggen mijn televisie wat ik heb getest wat geen succes

vandaar ik ook jullie vraag want ik kom er gewoon niet uit
dan vragen jullie misschien af tjaa wat is jou budget heb niet echt een budget maar ik hoef ook niet alle duurste monitor maar wel 1 die mijn videokaart kan trekken ..

mvg
 
Hey MSI, zoals je aangeeft heb je je pc getest op je Televisie, met 4k. Alleen, zou je naar mijn mening prima een 4k Scherm kunnen nemen, zolang de resolutie maar niet zo hoog is als van die tv, succes!

Groet,
HH
 
De tv heeft een veel hogere input-lag als een 4k monitor, vandaar dat het op de tv niet fijn gamen is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan