toegangsmachtigingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingrid47

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2013
Berichten
55
Hallo, nou daar ben ik dan weer sinds gisteren.

Windows is er bij mij opnieuw opgezet, maar krijg nu bij de meeste downloads die ik weer gedaan heb de melding: kan geen toegang krijgen tot het opgegeven apparaat. Mogelijk hebt u niet de juiste toegangsmachtigingen voor het item.
Ik wordt echt naar van al die problemen.
Dus wederom: kan iemand mij hierbij helpen?

Bij voorbaat dank.
Ingrid

nog even ter aanvulling:bij windows defender-beveiligingscentrum krijg ik bij apparaatprestaties: apps en software-sommige apps werken niet meer. Als ik dan probleemoplosser wil openen kan dat niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kennelijk is er toch iets niet goed gegaan de vorige keer. https://support.microsoft.com/nl-nl/help/12415/windows-10-recovery-options

machtigingen moet je bijna altijd als administrator uitvoeren en vaak de rechtmuisknop gebruiken. Ben je gemachtigd enz enz.

als je dit bericht ziet "ben niet gemachtigd om deze bewerking uit te voeren".

ga naar Verkenner ('Deze pc'), rechtsklik op die drive -- eigenschappen -- tab Beveiliging.

Zorg er voor dat in dat lijstje van gebruikers ook de groep Iedereen komt te staan, met lees- en schrijfrechten. (let op iedereen, dat ben je natuurlijk zelf he)
 
Laatst bewerkt:
Dank je wel voor je reactie Manamana.

Ik krijg dezelfde melding als ik op systeembeveiliging druk. Hier staat alles met het aministratorlogo. Is dit normaal? Kan er dus niet in omdat ik niet gemachtigd zou zijn.
Hoor graag van je.
 
Ik denk toch, dat indien je er niet uitkomt een nieuwe installatie moet doen.
 
Dank voor de reacties.
Ik heb mijn virusprogramma (Ziggo) opnieuw geïnstalleerd en alles is weer oke.

Pff.. opluchting.

Nogmaals dank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan