Hulp gevraagd forum voor oceaan project

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roy72

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2018
Berichten
6
Hoi allemaal,

ik ben op zoek naar iemand die handig is met het installeren van applicaties op een MyBB forum. Graag zou ik een slideshow willen als kop en daarbij nog achtergrondmuziek instellen maar ik weet me geen raad met programmeurs taal. Men heeft al vaker mij geprobeert instucties bij te brengen maar helaas was dat tevergeefs. Het forum is voor een bijzonder project die zich inzet voor het behoud en herstel van het marine ecosysteem.
Wie zou mij hiermee kunnen helpen dit voor elkaar te krijgen. Mijn dank is groots..

Groetjes,

Roy

Ocean-HD-Pictures-04411-1024x640.jpg
 
Als ik een hele goede tip mag geven, plaats alsjeblieft geen achtergrondmuziek op een website. Het jaagt mensen eerder weg dan dat ze er blijven hangen.

Kan iets meer vertellen over de slideshow en hoe je dat op de site wilt zien?

En heb je al een forum opgezet?
 
Laatst bewerkt:
Hi PHP,

dank voor je snelle reactie. Ja het forum is al voorzien van een indeling en style. Logo is in de maak en de slideshow is niets anders een serie van geselecteerde afbeeldingen die zich periodiek afwisselen. Deze foto's zou ik dan ook graag zelf kunnen vervangen wanneer deze al een tijd getoond zijn. Het achtergrond muziek zou ik er toch graag bij wilen maar dan met de optie dat gebruikers dit kunnen uitzetten. Want inderdaad niet iedereen wil op elk moment muziek luisteren. Maar als je de slideshow er op zou kunnen krijgen dan ben ik al heel erg blij hoor. ^_^
 
Dank je wel PHP alleen zoek ik nog wel iemand die dit voor mij kan instellen. Ikzelf snap helemaal niets van deze materie en heb daar ook geen talent voor.
 
Misschien een idee om het op het supportforum van hen te vragen. Daar zitten mogelijk wat meer mensen die alles van het forum weten.
 
Had ik al gedaan. Maar omdat daar er ook amper op wordt gereageerd heb ik deze vraag maar bij meerdere fora uitgezet waaronder deze. :confused:
 
Hoi allemaal,

ik ben op zoek naar iemand die handig is met het installeren van applicaties op een MyBB forum. Graag zou ik een slideshow willen als kop en daarbij nog achtergrondmuziek instellen maar ik weet me geen raad met programmeurs taal. Men heeft al vaker mij geprobeert instucties bij te brengen maar helaas was dat tevergeefs. Het forum is voor een bijzonder project die zich inzet voor het behoud en herstel van het marine ecosysteem.
Wie zou mij hiermee kunnen helpen dit voor elkaar te krijgen. Mijn dank is groots..

Groetjes,

Roy

Bekijk bijlage 325889

Heb inmiddels iemand gevonden dus deze topic kan gesloten worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan