Lettertype synchroniseren/outlook 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobertJohn

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2018
Berichten
5
Goedendag,

Ik had een mail geschreven, een kennis heeft daar aanvullingen aan toegevoegd, bewust met een andere fontgrootte, en ander lettertype.
Nu wil ik alles gelijktrekken, alvorens ik hem verzend, dat lukt echter niet, met wat ik geprobeerd heb.
Ik heb heel de tekst geselecteerd en dan rechtsklikken, dan de font aanpassen, het verschil blijft bestaan.
Ik heb ook geprobeerd in de format tekst-tab van de bewuste email aanpassingen te doen, maar dan blijft ook het verschil bestaan, is het wel mogelijk om alles gelijk te trekken. Ik heb op internet gezocht maar niks gevonden.

Weet iemand raad hiervoor, ik wil hem graag zo snel mogelijk verzenden.

Hartelijk dank

Rob
 
Geen idee van de oorzaak. Maar wat je kan doen is de hele tekst kopiëren en in een kladblok bestandje plaatsen, dan verwijderen uit je mail, de tekst uit het kladblok bestandje kopiëren en in je mail plakken. Dan zou het weer 1 lettertype moeten zijn.
 
Ok, bedankt voor de reactie, maar het werkt niet, helaas.
Weet je nog andere mogelijkheden?
 
Dat dat niet werkt kan ik me helemaal niets bij voorstellen.
De tekst in een kladblok bestandje heeft totaal geen opmaak.
Uiteraard moet je de tekst in de mail wel eerst volledig verwijderen voordat je de kopie uit het Kladblok bestand er in plakt.
Of maak een nieuw mail waarin je die kopie dan plakt.
 
Als je met kladblok Notepad bedoelt, dan werkt het volgens mij niet. Ik kopieer de tekst uit outlook en plak het in Notepad, dan zie ik nog steeds de verschillende fonts.
Wat moet ik dan verder doen?
 
In Notepad kan je alle tekst selecteren en dan alle tekst ineens in het gewenste font zetten.
Dan kopiëren en in je lege mail plakken.
 
Nee, het lukt niet, ik denk dat het bestand corrupt is geraakt, ik heb het gedaan zoals jij zegt, de font wordt dan wel gesynchroniseerd, als ik bijvoorbeeld Comic Sans MS kies dan is alles hetzelfde, maar het grootte-verschil blijft, hoe kan ik dat corrigeren?
 
Lastig om er zo iets van te zeggen.
Kies als font eens Courier New, Style Regular en Size 11.
 
nee, dan blijft het grootte-verschil bestaan, misschien moet ik de individuele aangevulde gedeeltes, stuk voor stuk corrigeren,dat probeer ik nog wel even.
Bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan