Javascript Berekeningstool maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

xxElkedejong

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jun 2018
Berichten
3
Goedemorgen,

Ik wil een redelijk simpele berekeningstool maken voor het berekenen van een energiebesparing. Zowel gas als elektriciteit hoog en laag.

Er moeten vier velden worden ingevuld:

- gezinssamenstelling
- soort woning
Wanneer deze twee ingevuld zijn moeten er eigenlijk al voorbeeldwaardes in gas en elektra komen te staan.
- jaarverbruik gas
- jaarverbruik elektra (indien geen enkele meter gesplitst in Hoog en Laag)


De berekening moet zijn
Bedrag 1 + Bedrag 2 (xaantal KwH) + Bedrag 3(x aantal M3 gas) + bedrag 4 + Bedrag 5 = Uitkomst.

Een vergelijkbare vergelijker is te vinden op www.nlec.nl.

Aangezien ik redelijk overweg kan met Wordpress websites maken en HTML onder de knie begin te krijgen snap ik helaas nog niet veel van Javascript en hoop ik dat hier iemand is die mij hiermee wilt helpen.

Alvast bedankt voor de antwoorden en reacties.
 
Welkom op Helpmij :),

Is er een specifieke reden dat je het in Javascript wilt maken? Als je al bekend met Wordpress bent is PHP ook een optie.

Je geeft aan dat je nog niet veel van Javascript snapt, maar wil je daarmee geholpen worden of zoek je iemand die het voor je maakt?

Als je geholpen wilt worden, wordt er wel verwacht dat je zelf ook input levert. :) Heb je bijvoorbeeld al een HTML-formulier gemaakt?
 
Welkom op Helpmij :),

Is er een specifieke reden dat je het in Javascript wilt maken? Als je al bekend met Wordpress bent is PHP ook een optie.

Je geeft aan dat je nog niet veel van Javascript snapt, maar wil je daarmee geholpen worden of zoek je iemand die het voor je maakt?

Als je geholpen wilt worden, wordt er wel verwacht dat je zelf ook input levert. :) Heb je bijvoorbeeld al een HTML-formulier gemaakt?

Bedankt voor je reactie! Voor een formulier gebruik ik de plug-in forms 7 die zo de html code genereert voor het formulier. Maar ik kan me wel even verdiepen in html en zelf een mooie maken.

Ik wil het heel graag zelf doen maar heb het dus totaal niet onder de knie. Als er iemand is die het voor mij wil maken zou dat super tof zijn. Uiteraard kan ik hier een vergoeding voor tegenover zetten.
 
Je mag altijd in mijn footer hieronder klikken :)
Een oplossing kan achteraf op Helpmij worden gezet.
 
Beste Elke, afgelopen zondag heb je een reactie gehad naar elke-96. De reactie stuur ik opnieuw.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan