Probleempje met externe microfoon op Grotere afbeeldingen LENOVO IdeaCentre 620S

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leadbelly

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2014
Berichten
372
Op zich werkt de externe microfoon goed, maar als de plug in de pc gestopt wordt dan houden de luidsprekers op. Met videobewerken is dat lastig en ik kan niet een instelling vinden waar het luidsprekergeluid naast de microfoon in takt blijft. Is die er wel? Iemand die het weet?
 
Dat is toch zo'n 2-in-1 connector waar je em instopt?
Ik denk dat je misschien nog een mogelijkheid hebt met een externe USBgeluidskaart met seperate aansluitingen voor hoofdtelefoon en microfoon ..
 
Bij mij zijn in W7 de luidsprekers één groene stekker en een groene aansluiting. Microfoon is USB.
 
De kleuren weet ik niet, heb het ding niet open gehad, maar het is een 3,5 mm plug die volgens mij voor zowel koptelefoon als microfoon zou zijn. Ik ben met de win 10 instellingen bezig geweest maar kan geen schakeling vinden waarbij de luidsprekers blijven werken als de micro aangesloten is. Optie is de ingebouwde micro te gebruiken maar die is veel minder goed,
 
Typ eens > Probleemoplossing in het zoekvak en dan > Hardware en geluiden etc. etc.
 
Nee het is dezelfde die op de meeste GSM toestellen zit voor aansluiting koptelefoon.
 
Ook als je deze 4-polige insteekt, gaat het geluid 'uit' , das net iets wat TS juist niet wil ..
Ikzelf denk dat TS aan een headset zal moeten gaan denken

EDIT: Je hebt zo'n grijze doos met een redelijk afgerond voorkant met 1 gaatje erin aan de onderkant?
EDIT2: Volgens de website: We hebben ook een gecombineerde audioaansluiting aan de voorkant aangebracht, zodat je gemakkelijk je hoofdtelefoon kunt aansluiten.
Dus, wanneer je er ook maar een kale stekker instopt, zelfs mono, gaan je speakers uit ..
Hoe heb je je speakers aangesloten of is het de speaker die ingebouwd is?

Nee het is dezelfde die op de meeste GSM toestellen zit voor aansluiting koptelefoon. die is dus ook voor een headset, microfoon en koptelefoon in 1 ..
Volgens mij staat er ook een headset boven je luidsprekergaatje afgebeeld .. tenminste, als je https://www3.lenovo.com/nl/nl/desktops-and-all-in-ones/ideacentre/600-series/620S/p/99IC96S0284 een soortgelijke pc hebt ..
 
Laatst bewerkt:
Hallo

"Ook als je deze 4-polige insteekt, gaat het geluid 'uit' , das net iets wat TS juist niet wil ..
Ikzelf denk dat TS aan een headset zal moeten gaan denken"

Ik ging er van uit , dat t.s. logischerwijs een set externe speakers ging aansluiten op de groene aansluiting van die adaptor ....

Peter
 
De luidsprekers zitten aan de monitor. Misschien is het een optie te proberen hoe het met de ingebouwde werkt.
 
Externe luidsprekers afgekoppeld dan schakelen de ingebouwde luidsprekers van de monitor in. Aangezien die niet uitgeschakeld kunnen worden omdat ze via de USB van de monitor werken, komt het er dus op uit dat het niet kan wat ik wil. Wel werkt de koptelefoon perfect op de pc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan