Gmail zet mijn berichten bij ontvangers in "ongewenst"

Status
Niet open voor verdere reacties.

lankhaar

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2009
Berichten
74
De titel zegt het al...
Sinds een aantal weken worden mijn berichten die ik verstuur vanaf mijn mail adres door Google als ongewenst gezien.
Dit is niet weinig irritant, omdat de meeste mensen hun ongewenste berichtenmap nooit controleren. Ook kan ik orders missen. Ik beantwoord mijn klanten wel, maar zij denken dat ik niet antwoord....

Het heeft wel goed gegaan. Ik heb dit mail adres al jaren, en het is pas sinds een aantal weken.
Ook is google de enige die mijn mails in de map ongewenst parkeert. Alle andere domeinnamen ervaar ik geen problemen mee.

Iemand een idee wat ik hieraan kan doen?
 
Bedankt voor het reageren.

Ik heb mijn vraag ook nog een keer bij de provider neergelegd, en hun kwamen met het volgende antwoord:
Goedemorgen p.lankhaar,

Waar het in ieder geval mee te maken heeft is dat het domein geen TXT (SPF) record kent zoals je op https://dns.google.com/ ziet.

Je zult dus in de DNS een TXT regel moeten toevoegen met de volgende soortgelijke informatie:

v=spf1 a mx -all

Ik ben hier nog mee bezig, maar dit moet de oplossing op het probleem zijn.

In ieder geval veel dank voor het meedenken,
 
Ik kwam dit topic tegen, ik heb hier ook last van.
Voordat ik er zelf mee aan de slag ga, heeft het advies van de provider geholpen?
 
Hallo @kimb76. Ik denk dat de provider daar geen enkele invloed op heeft.:( Mede gezien het feit dat hij bij de andere domeinnamen geen problemen heeft
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan