S8 niet meer te benaderen vanuit PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

kostenzer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2007
Berichten
2.474
Hallo,

Als smartfoon leek moet ik toch proberen een probleem op te lossen.....:mad:

De S8 is op een win 10 laptop aangesloten geweest. Wat er allemaal gebeurt is weet ik niet, maar het contact komt niet meer tot stand.
Sluit ik hem op mijn laptop aan, dezelfde hardware en os, lukt het wel en wel direct.

Enig idee waar ik het moet zoeken om hem ook weer op die andere laptop herkend te krijgen?
Nu moet ik zaakjes op een externe schijf zetten en die dan op die andere laptop aansluiten. Een workaround. Het lukt maar is omslachtig.

Ik laat me verrassen.
 
USBpoortje op de laptop stuk?
 
Nee, gelukkig niet. Het heeft waarschijnlijk met beveiliging van de S8 te maken. Maar hoe en waarom weet ik niet.
 
Maak eens een nieuwe gebruiker aan en login en sluit hem dan pas aan. En?
Waarom? Er kan een foutje in het profiel zitten.
Kijk anders ook nog even bij apparaat beheer of er een uitroepteken staat.
 
Hoe warrig kan je een vraag stellen? titel: S8 niet meer te benaderen vanuit PC En het gaat blijkbaar om 2 verschillende laptops? Op welke win10 laptop is de S8 aangesloten geweest en wat werkt er dan niet meer? Een foutmelding of het apparaat kan niet meer gevonden worden of, of, of?
 
Tja, waar je gelijk hebt, heb je gelijk.
Het had dus moeten heten S8 niet meer te benaderen vanuit één PC
Heb navraag gedaan.
S8 is op beide aangesloten geweest. Op de een is iemand anders aan het werk geweest en vertelde me dat er een paar vragen gesteld werden. wist niet welke en al helemaal niet wat hij antwoordde.
Op de andere identieke pc ben ik aan de slag geweest. Eerlijk gezegd kan ik me geen vragen herinneren, maar ik kan dat ook automatisch afgehandeld hebben omdat de vragen voor mij logisch waren.

Feit:
op de ene laptop gebeurt er totaal niets als ik hem aansluit, op de andere verschijnt Samsung S8 in de verkenner en kan overal bij.

Een ander profiel? Dat van de laptop of de S8?
Een andere user aanmaken op de laptop dat kan ik doen, alhoewel ik het daar niet in zoek. Ik zoek het eerder in de beveiliging van de S8, MAAR een andere user even aanmaken is nu ook weer niet zoveel werk.
Als het profiel slaat op de S8 dan weet ik niet waar ik moet beginnen. Apparaatbeheer zal ik dan ook even controleren.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan