• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Datasets en selecter

Status
Niet open voor verdere reacties.

IlsePoretsew

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2016
Berichten
25
Ik heb een vraagje. Ik ben met een opdracht voor statistiek bezig en ik heb in dataset 1 297 personeelsnummers. Ik heb in dataset 2 t/m 4 1005 personeelsnummers en nu wil ik automatisch de personeelsnummers van dataset 1 selecteren in de datasets 2 t/m 4. Kan iemand mij helpen?
 
Laatst bewerkt:
Ilse,

Zoals onder het bericht van AlexCEL staat, is een voorbeeldbestand gewenst. En iets meer info trouwens ook!
 
Ik heb dus in dataset 1, 297 personeelsnummers, in dataset 2 t/m 4 staan er 1005 en in die 1005 zitten ook de 297 personeelsnummers van dataset 1. Nu wil ik die eruit filteren want die info heb ik alleen nodig en niet ook de overige 700 personeelsnummers. Maar ik weet niet hoe ik de eruit kan filteren.
 
Laatst bewerkt:
Kijk eens in de Help van Excel naar Advanced Filter (uitgebreid filter). Daar ga je dit mee voor elkaar krijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan