• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Te knippen of te kopiëren cel knippert niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Domm

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2004
Berichten
76
Hallo,
Als je in Excel een cel wilt kopiëren of verplaatsen , krijgt die cel een roterende knipperende rand. Ik krijg enkel de rand (roteert niet meer).
Ik heb Office er al afgehaald en er terug opgestoken maar helpt niet.
Iemand een oplossing?
 
Ik vond op Google dat het iets met Skype te maken kan hebben. Dit in combinatie met de webbrowser. Heb je Skype op je pc?
 
Hallo,
Dat is het probleem niet. Toolbar van Skype gebruik ik niet en Firefox ook al niet.
 
Ik heb een systeemherstel doorgevoerd.. radicaal maar opgelost!
 
Dat is het probleem niet.

Vraag me af als je dat dan zo goed weet, waarom je de vraag dan stelt. Anderen nemen de moeite om te kijken naar jouw probleem en komen met een zeer goede link en jij concludeert, dat kan niet en heeft er niets mee te maken.

Ook al gebruik je programma's niet actief dat wil niet zeggen dat via services e.d. geen onderdelen geladen worden. Zelf een tijdje Skype gehad en dan had je de mogelijkheid nummers in de browsers direct te kunnen activeren. Maar goed, we wachten af of het definitief is opgelost.
 
Laatst bewerkt:
jij weet er ook veel over, je hoort dat direct... dat je niet vroeger kwam met je commentaar zeg...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan