Dropbox maakt zip file bij downloaden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

bmwpiet

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2011
Berichten
608
Dropbox zeurt steeds over inloggen binnen een tijd, anders bestanden kwijt en dat hij vol zit. Ze willen gewoon geld. De box zit niet vol.
Bij downloaden maakt hij ZIP bestand. Kan dat anders ? Is er een gratis unzipper zonder reclame ?? Zit niet standaard in WIN 10.
 
Windows 10 kan prima zip bestanden uitpakken. Zodra je ze uitgepakt hebt word je meteen naar de locatie geleid waar de bestanden staan.
Als je meer opties wilt: 7-zip of Google.
 
Ze willen niet "gewoon geld". Dropbox is gratis tot 2GB.
Wil je meer ruimte dan moet je ervoor betalen, niks mis mee.
En inderdaad, Windows 10 kan ZIP bestanden gewoon uitpakken.
Klik met rechts op een ZIP bestand en kies voor Alles uitpakken.

Lees ook:
https://www.dropbox.com/nl_NL/help/space/get-more-space
 
Laatst bewerkt:
Ik zou graag een screenshot willen zien met die melding, want Dropbox verwijderd niet zomaar al je gegevens/documenten en files hoor als je niet op tijd inlogt.

En wat hierboven al gezegd is, klopt als een bus. Ooit lang geleden de gratis Dropbox aangeschaft maar via links een 23 GB. weten te vergaren.
Als je het niet interessant vind, dan zou ik zeggen, neem een externe HDD en zet daar al je zaken op. Dan heb je ook geen meldingen.

Over het downloaden van DRopbox en zip bestanden lees dit: https://www.dropbox.com/nl_NL/help/desktop-web/download-entire-folders
 
Laatst bewerkt:
ruimte tekort is opgelost na verwijderen films.

2. Unzippen lukt inderdaad. Ik heb pas sinds kort Win 10, vandaar de vraag.
 
Ik heb naast Dropbox ook Stack, geweldig! Ik wist niet dat deze inmiddels niet meer gratis aanbieden, maar hé, eens houdt het op ;)

Een externe HDD opslag en NAS heb ik er ook nog naast, altijd handig!! Zo hoef ik niet van die hele grootte HDD/SDD's in mijn pc en laptop maar zet ik alles gelijk op mijn NAS. Voor Linux is een 120 GB SSD ruim voldoende. Inmijn laptop zit er eentje van 64 GB. Ook zat.

Oei, als ik toch eens denk aan vroeger, hoe groter de kast en hoe meer HDD's erin, jeetje............dat ik dat mooi vond (en nodig had voor Win) hahahahahaha!!
 
https://www.transip.nl/knowledgebase/artikel/267-ik-wil-een-stack-invite/
Ik wil een STACK-invite
Online opslagBasisSTACK
Het is helaas niet meer mogelijk om de gratis 1TB STACK aan te vragen.
Op 25 april 2018 om exact 14:11:14 is de 250.000ste en daarmee laatste gratis STACK-invite aangevraagd. Iedereen die een STACK-invite heeft aangevraagd, zal er één ontvangen.

Mocht je een invite hebben ontvangen, dan kan je deze verzilveren via de productpagina van STACK en via het tabblad STACK in je controlepaneel.

De STACK van 2TB en 10 TB zijn nogsteeds beschikbaar. Via de productpagina van STACK kan je deze bestellen en direct gebruiken.

De ontwikkeling van STACK gaat uiteraard door, er komen zelfs nieuwe features aan

Voor mijn zoon heb ik 2 servers (op verschillende locaties) met meer dan 10TB ruimte gemaakt, Debian based. Ik lift voor 1 disk van 2 TB mee op wat er staat.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan