Map "Mijn Afbeeldingen"

Status
Niet open voor verdere reacties.

r.vink

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 okt 2000
Berichten
2.401
Was bezig met het verplaatsen van gebruikersmappen naar een andere locatie en het synchroniseren met OneDrive. Ergens heb ik een foutje gemaakt en is de map "Mijn Afbeeldingen" verwijderd:confused:. Deze zit niet meer in de prullenbak.
Is het mogelijk om de originele gebruikersmap "Mijn Afbeeldingen" te herstellen? En met origineel bedoel ik dat je ook de tab "Locatie"weer hebt om die aan te passen.
 
Herstelpunt terug zetten is het eenvoudigste.
 
Bedankt voor je bericht, dat had ik inderdaad al gedaan maar krijg een foutmelding nadat herstel is uitgevoerd. Inmiddels ben ik er achter dat ik waarschijnlijk de originele map afbeeldingen heb hernoemd naar OneDrive. Zet nu die map terug naar de standaardwaarden en dan kijken of het is opgelost.
 
Vreemde actie....?
 
Ja inderdaad niet slim :eek:
Inmiddels de mappen hersteld, dus in zoverre is dat probleem opgelost.
Het vreemde is dat ik de OneDrive map wil verplaatsen naar de D: maar zodra ik synchroniseer gooit die alles weer naar de C:.
 
Logisch: dat zit verder in het register verwerkt dan je denkt. Dat zijn bepaald geen standaardmappen, niet eens vergelijkbaar met de Mijn documenten map (die wel een ingebouwde optie heeft om qua locatie te verandereden) , dus logisch dat het niet zo simpel gaat.

Obv welke website oid had je dit zo uitgevoerd? Daar ben ik wel benieuwd naar, leer ik ook nog wat.... ;)
 
:thumb::thumb::thumb: zelfwerkzaamheid...
Maar: Als iedereen dat nu eerst doet voor dat ie gaat "hobbyen...":eek:
Oei...dan hebben wij hier minder "werk", dat schijnt erg te zijn.... lees ik wel eens....:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan