Van C naar B

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry maar die blokkeert evengoed
Het enige wat werkt is internet en mijn persoonlijke bestanden zoals Excel en Word, voor de rest niks
 
Tip, haal er iemand bij met wat meer kennis over die materie, naar de plaatselijke PC boer brengen kan natuurlijk ook, dien je wel goede afspraken te maken zodat niet al je wat je wilt houden weg is.
 
Dag allemaal
Probleem is opgelost via volgende hulpsite https://www.pchulplijn.nl/producten/probleem-oplossen-vaste-prijs
Win 10 via pv van echtgenote op stick gezet
Mijn pc uitgeschakeld, stick ingestoken, pc opgestart en op f12 geduwd. Dan kom je in een omgeving waar je boot kan kiezen en daar staat het merk van de stick en vandaar verder naar installatie. Moet je allemaal niet zelf doen, behalve de stick insteken natuurlijk, dat gebeurd vanuit Nederland. Zij bedienen uw pc van daaruit en lossen het probleem op, echt een aanrader. Is niet gratis en kost ook telefoonverbinding.
Dank in ieder geval voor jullie hulp
Groetjes
 
Je kan kiezen voor een jaarabonnement van 107 € of een eenmalige oplossing voor 40 €. Er zijn nog enkele mogelijkheden die kan je vinden op die website. Mijn probleem was opgelost op 35 min. In het jaarabonnement heb je twee maal per jaar een volledig nazicht van je pc en mag je alle problemen doorgeven. Hoop dat dit nuttig was. Dank voor je berichtje. Groetjes van uit Spanje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan