Internet uitval 1 sec.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Knager

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2007
Berichten
197
Internet valt af en toe 1 seconde weg, ik merk hier niks van met surfen en krijg ook geen melding op mijn pc.
De leasetijd op modem staat op 1 dag.
Met ping -n 9999 google.com in opdrachtprompt heb ik geen loss, maar heb dan op dat moment geen dc gehad.

Ik merk het omdat ik met online gamen uit de server disconnect en tegelijkertijd stopt online radio luisteren, dan moet ik weer opnieuw play drukken.

Nu heb ik een nieuwe ISP, glasvezel, en alle bedradingen en modem nieuw, met vorige ISP had ik dit ook en dat was zonder glasvezel, dus andere aansluiting in huis.
Dus volgens mij moet het liggen aan bedrading buitenhuis of de aansluiting op pc op moederbord?
 
Zet de Speccy weblink hier eens neer, zie m'n sig.
Geen info over de hardware is dan opgelost.

Hoe staan de energieinstellingen van de adapter?
 
Staat op max. prestaties.

Heb gelijk bij de netwerkadapter de vink voor "de computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen" uitgezet.spec.png
 
Laatst bewerkt:
Donia,

In die local host file staat bij mij hetzelfde.

Malwarebytes Free vind niets.

Geen idee nog of het helpt. Ik dc niet heel veel maar wil gamen voor rangorde en dat kan nu niet.:d

Bijna alles uit die lijst is toch wel voorbij, heb reinstall drivers,Win,nieuwe HDD. Andere AV. ISP/kabels.modem nieuw.
 
Dat je meteen een spelprobleem hebt snap ik niet, maar radio uitzendingen hebben vaak een buffer, die gaan zelden meteen uit. Kan zijn dat bij glas de delay/ buffer erg klein is maar dat weet ik niet.
Je zou anders ook aan een regelmatige hik in de voeding v/h systeem kunnen denken. Kun je die eens echt goed doormeten met een goede meter of met een oscilloscoop?
 
Het is zo kort dat je eerder framelagg of lagg verwacht dan disconnect, maar het is wel op hetzelfde moment als dat radioplay stopte, dus toch toevallig. Zo'n meter heb ik niet, zijn vrij prijzig in de aanschaf zie ik. Kan het niet de poort op het mobo zijn dan
 
Sluit eens een andere netwerkkaart aan dan....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan