na herstel fabrieksinstelling W10 terug zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Andre175

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2018
Berichten
351
Goedemiddag.

Afgelopen weekend heb ik mijn tabletPC (Samsung 500T, model: XE500T1C-A01NL) terug gezet naar fabrieksinstellingen.
Nu draait het weer op Windows 8.

Bij het omzetten naar Windows 10 kreeg ik de melding dat het type processor (Intel® Atom™ CPU Z2760@1,80GHz) niet meer wordt ondersteund.

Betekend dit dat Windows 10 niet meer haalbaar is voor deze PC?

Via een link die bij de foutmelding stond kwam ik op deze site.

https://answers.microsoft.com/en-us...orted-on/ed1823d3-c82c-4d7f-ba9d-43ecbcf526e9



André
 
Mss kun je nog ergens een iso te pakken krijgen van een werkende versie.

Zoek met Google

Wat me iig uit een zoek actie duidelijk geworden is, het gaat vooral om de video driver, wrs dus een cpu met geintegreerde video.
Als je de video driver van win8.1 neemt schijn dat ook te werken.
Zoek eens verder hoe anderen dat oplossen, in de trein gaat dat niet zo soepel....
Anders kan er een Linux versie op? Of bij 8.1 blijven tot de support afgelopen is.
 
Laatst bewerkt:
De Samsung is ruim 5 jaar intensief gebruikt geweest en voor mij dus afgeschreven.
begon steeds vaker vast te lopen, ondanks dat de "rommel" regelmatig werd opgeruimd.

ik heb nog wel een iso voor W10....mooi bestandje voor een hobby pc.
gebruik toch liever iets legaals waar ik op kan vertrouwen...(zolang alles ondersteund wordt:D)
wou de Samsung voor thuis gaan gebruiken, gewoon algemeen gebruik voor het gezin.
dat gaat ook prima met Windows 8. alleen ff weer wennen aan het startmenu.

heb me nieuwe Acer Switch 3 aangeschaft, hoop maar dat deze de komende jaren nog wel wordt ondersteund.
:d
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan