Powerpoint laadt niet volledig in

Status
Niet open voor verdere reacties.

JEPEDEWE

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2006
Berichten
1.682
Hallo,
Een collega maakte een powerpoint presentatie met heel wat foto's.
bij het inladen in een ander systeem stopt het inladen halverwege... de layout van powerpoint zelf ziet er anders uit (bvb rode kruisje rechts bovenaan is verdwenen), en de presentatie laten lopen lukt al helemaal niet... met wat geluk start ze wel maar na een blad of 10 stopt alles.
Wat zou hier de oorzaak kunnen van zijn en vooral, wat doen we er aan?

Met dank

JP
 
En hoe groot is die presentatie dan? Ik neem aan dat de foto’s in de presentatie zijn opgenomen, en niet gekoppeld?
 
DAAR zit zeer waarschijnlijk het probleem...
Nu hebben we samen geprobeerd om een foto in een powerpoint te krijgen, alleen op basis van verwijzing en niet door de foto ZELF in de powerpoint te steken, maar het is niet duidelijk via welke weg dat moet
Invoegen/Afbeelding brengt ons sowieso naar de foto zelf op de harde schijf, of naar een on-line locatie
Maar het is waarschijnlijk niet zo dat het moet

We zijn beide complete leken in Powerpoint dus... be patient (wat je met mij al gewend bent he Michel)
 
Laatst bewerkt:
Als je een foto inleest in een presentatie, kun je de foto invoegen in de presentatie, door een foto te selecteren en op <Openen> te klikken. Dan zit de foto 'vast' in de presentatie, en groeit die dus snel en stevig. Je kunt met dezelfde knop ook koppelen, maar dan moet je op het pijltje rechts op de knop klikken, en <Koppelen> kiezen, en niet <Invoegen> (wat de standaard dus is). Wat <Invoegen en koppelen> (de derde optie) doet is mij eerlijk gezegd een raadsel, omdat het m.i. of het een, of het ander is. Maar goed, Microsof zal er over nagedacht hebben :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan