koppelen twee Office-accounts

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariannevanh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Berichten
2.085
Ik ben beheerder van Office 365 Business Essential en ook gebruiker van een andere Office 365.
Kan ik deze abonnementen aan elkaar koppelen? Nu komt het regelmatig voor dat ik bestanden nodig heb van de ene, terwijl ik ben ingelogd in de andere.

Vriendelijke groet,
Guido
 
Steeds vaker zal het voorkomen dat je niet alleen in je eigen Office 365 omgeving werkt, maar ook in die van een andere organisatie waarmee je samenwerkt. Office 365 is er immers op voorzien dat externen zonder problemen kunnen worden uitgenodigd om samen te werken in dezelfde omgeving. Het probleem is echter dat je in een en dezelfde browser niet tegelijkertijd in twee Office 365 omgevingen kunt werken. In dat geval kun je uitbreiden door een Inprivate sessie te starten (In Internet Explorer is dat met Ctrl+Shift+P). Maar in die sessie worden wachtwoorden niet onthouden. De tweede sessie openen in Edge, de nieuwe browser van Microsoft biedt ook een oplossing. En je kunt het ook via Chrome en Firefox doen. Daarbij hebben deze browsers allemaal ook weer een InPrivate mogelijkheid. Dat betekent dat je in bovenstaande opsomming dus acht Office 365 omgevingen tegelijkertijd kunt openen. Zo, dat heet dan een ‘spin in het web’.
https://www.managementsupport.nl/di...017/02/office-365-handige-tips-trucs-10111845


 
Via Onedrive sharen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan