Plaats ander medium in USB Poort

Status
Niet open voor verdere reacties.

jootje123

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2009
Berichten
189
Hallo,

Ik heb in de auto altijd muziek geluisterd via een Lacie USB stick. Tot er van de week de melding kwam dat er geen media bestanden op zouden staan.
Ik dacht ik zal mijn USB stick op de computer even formatteren maar wat ik ook doe, hij leest mijn usb stick niet meer.
Ik kan dus niet meer zien wat er op staan en ook niet meer formatteren.

Via apparaatbeheer heb ik de USB driver verwijderd, ook de USB Massaopslag, maar dit hielp dus niet.
Ook het bijwerken van die drivers helpt niet, ik krijg de melding dat de nieuwste versie al is geïnstalleerd.

Via de MS Prompt heb ik chkdsk gedaan maar ook daar krijg ik de melding dat hij niks herkent.
Ook Format H:\ lukt niet , hij herkent het station niet of cannot open volume for direct access

Met de windows verkenner zie ik af en toe wel de drive letter staan maar als ik daar op klik loopt de verkenner vast of ik krijg de melding dat ik een ander medium moet plaatsen.

Kan het zijn dat mijn USB stick, zonder reden, zomaar kapot is gegaan of zijn er nog dingen die ik kan proberen om mijn USB stick te formateren?

Ik hoor het graag,
Groetjes,
Jolanda
 
Laatst bewerkt:
Hey,

Dank je wel voor je reactie.
Ja via Schijfbeheer zie ik wel station H staan waar de USB inzit. Maar het is grijs en kan er dus niks mee.
Ik kan wel op eigenschappen klikken en daar zie ik bij algemeen en apparaatstatus : Dit apparaat werkt correct.
Dus dat is vreemd toch ?

Dat stickie is amper 4 maanden oud dus dat lijkt me best vroeg om kapot te gaan, maar ja, alles kan kapot.
 
En ik heb Testdisk gedownload en geprobeerd maar hij vind alleen de C: Drive.
Windows verkenner vind hem wel op de H: drive maar Testdisk dus niet.
 
Kijk bij "disk" en kies de USB stick, proceed en kijk wat er wordt weergegeven.

Aan schijfletters heb je alleen wat aan als je er bestanden eraf wil halen in TestDisk.
 
Hallo,
Bedankt voor je reactie maar zoals ik al zei hij vind alleen de C: drive bij testdisk en verder niks.
Dus proceed heeft dan toch geen zin op de c: drive.
Hij vind de USB stick niet via testdisk, alleen bij de windows verkenner zie ik hem wel staan de H: drive maar die loopt dan vast.
Of snap ik je niet goed?
 
Ding is gewoon kapot, neem je verlies en stop met deze kansloze missie...
Ga lekker buiten van het prachtige weer genieten...voor een paar euro heb je een nieuwe stick.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan