ps 4 hoe lego Marvel missie spelen met alle karakters na finishen spel????????????

Status
Niet open voor verdere reacties.

TamaraMarks

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jun 2018
Berichten
1
Hallo, kan iemand ons alsjeblieft helpen? Ik en mijn zoontje hebben Lego Marvel op de PS4 uitgespeeld incl finale. We verheugden ons er erg op de missies opnieuw te spelen met alle karakters zodat we de minikits kunnen ophalen. Maar wat we ook proberen, we komen er niet uit :confused:. Als we gewoon door New York wandelen kunnen we inderdaad alle karakters kiezen. Maar we willen graag de eerste missie in de zandbank opnieuw spelen en ook alle andere missies zodat we de minikits kunnen ophalen die we hebben gemist. . We hebben namelijk on-line gezien dat je Wolverine nodig hebt om iets op te graven. Als ik op eigen houtje naar het zandkasteel wandel dan is deze niet te vinden. Als ik hem op de kaart aanduid als bestemming krijg ik de keuze uit; het verhaal en vrij spelen. Als ik kies voor Vrij spelen kan ik een karakter kiezen maar daarmee begint niet de zandkasteel-missie en krijg ik ook niet het rode poppetje die je de weg wijst. Als ik kies voor het verhaal begint deze missie gewoon weer met de hulk en Iron man, net als toen we het spel voor t eerst speelden. Als ik dan de hulk ben en ik kies driehoekje voor andere karakters kan dat niet en wordt de Hulk dokter Banner.
Hoe kunnen we de missies overnieuw spelen maar dan met alle karakters? Kan iemand ons alsjeblieft helpen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan