Chrome hapert of sluit ineens af

Status
Niet open voor verdere reacties.

KevinL

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2015
Berichten
36
De laatste tijd, al zo'n 2 maanden gok ik, doet Chrome vreemd.
Tijdens het internetten begint Chrome regelmatig te haperen, zie dan een paar sec. zwart beeld, daarna gaat het weer even goed, enz.
Vooral ook tijdens het scrollen lijkt het. Soms tijdens het internetten sluit chrome ook ineens af.
Soms als ik nog maar een 3e tabblad open komt er een melding 'kan webpagina niet openen, onvoldoende geheugen.'
De andere keer open ik er 5 en geen problemen.

Ik zat eerst aan malware/virus te denken, maar heb al gescand met Malwarebytes en AVG maar die vinden niks.

De nieuwste versie staat er al op, dus daar kan het probleem ook niet mee verholpen worden.

Dat 'onvoldoende geheugen' vind ik maar vreemd, op deze laptop (Windows 10) staat 4 GB geheugen en bij andere programma's geen problemen hiermee.
Chrome heeft voorheen ook altijd goed gewerkt, zelfs als ik wel 5 youtube tabbladen had openstaan.

Iemand die een oplossing weet ?
 
Kijk hier eens naar.
 
Malwarebytes installeren en laten scannen is inderdaad een goed idee.
Hier kun je lezen hoe je dat doet
 
Kijk hier eens naar.

Heb gedaan wat ze op die link aanraadde, gescand met Malwarebytes (voor 2e keer) en Spybot in veilige modus.
Malwarebytes vond weer niks en Spybot vond wat 'low level threat' dingen die ik verwijderd heb.

Dacht dat het niks zou uithalen, maar tot nu toe werkt Chrome weer prima !
Wat ik nog vergeten zeggen was, bij het afsluiten van Windows was er ook steeds 1 taak die niet wou afsluiten en dat heb ik nu ook ineens niet meer.

Hopelijk blijft dat zo .. even afwachten. Maar in geval van wel, bedankt voor die link Senso. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan