soms wel / soms geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

michelbeckers

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2008
Berichten
118
hallo allemaal,

ik hoop dat ik in het juiste topic zit, zoniet hoor ik het wel.
ik heb een vreemd probleem wat ik nog nooit heb gehad, hoop dat jullie hier iets van weten.

ik heb sinds kort een andere smart tv, ik heb mijn pc hier aangesloten via hdmi. op mijn pc staan films en muziek wat ik dat wilde kijken.
nu heb ik verschillende type bestanden van films (avi, mapje video_ts, bv)

nu komt het gekke, als ik een avi film wil afspelen werkt alles gewoon normaal (deze speel in meestal met standaard windows media player) \
maar de films die de bestanden van bv mapje video_ts hebben (wat ik meestal afspeel met VLC media player) hebben geen geluid!

icoontje van het geluid rechtsonder staat gewoon vol open, ook op VLC. maar ik hoor dus niks.
enigste waar ik geluid bij krijg is bij een avi bestand.

daarna dacht ik, ik probeer eens online youtube en een muziek bestand. bij online Youtube heb ik dus hetzelfde, ook geen geluid.
en het rare bij de .mp3 bestanden, als ik deze wil afsprelen geeft windows media player aan dat er een probleem is opgetreden en speelt dus ook niet af. bij alle muziek bestanden.....

dit vind ik heel vreemd en heb dit nog nooit meegemaakt...ik weet niet wat ik kan kan nu.....
iemand een idee hierover???

alvast bedankt voor het meedenken

gr. Michel
 
Probeer eerst eens de ingebouwde probleemoplossing. Typ probleemoplossing in het zoekvak > Hardware en geluiden etc. Kijk eens naar deze.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan