Outlook webmail

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste mensen ik ben niet zo handig en ik weet dat allemaal niet meer. Ik zoek gewoon op internet naar bv Thunderbird en dan download ik dat.
Eerst was live mail helemaal weg, omdat ik die via Essentials had. Later heb ik die weer op internet gevonden en gedownload. Ik wou eigenschappen
opzoeken, maar dat gaat niet bij de mail. Mijn concepten staan dus hier: Bekijk bijlage 326561
Dit vind ik bij Thunderbird Bekijk bijlage 326565
En dit bij livemail Bekijk bijlage 326567
Dit gebeurd als ik vanaf Thunderbird een mailtje wil sturen naar live mail Bekijk bijlage 326569
En als ik vanaf livemail naar Thunderbird mail komt het gewoon aan.
Hopelijk hebben jullie hier wat aan, want ik weet verder niet wat jullie willen zien

Dat had je dus al gedaan. Doorsturen van live mail naar Thunderbird. Dat is dus goed.

https://support.mozilla.org/nl/kb/overstappen-thunderbird

Is dit jou webmail bij t-mobile? Ik zie plots t-mobile namelijk. Om het nog ingewikkelder te maken. Maar we blijven proberen. :thumb: Klik op de onderste link en log in als het kan. Wat zie je dan?

https://mail.t-mobilethuis.nl/
 
Laatst bewerkt:
Maak eens een schermafdruk van live mail programma met wat er in de inbox staat.
Doorsturen lukt.... maar waarom staan de laatste mail dan nit allemaal in Thunderbird?

Op afstand lijkt me dit erg lastig er zit nog veel te veel ruis op de lijn.
Balen vooor je trouwens dat het nu zo gelopen is....
We doen ons best. (ik ben niet altijd on line deze dagen, vaak alleen 's avonds.
 
Laatst bewerkt:
Helpmij10.jpgHepmij11.jpg

Dit heb ik nog voor jullie.
Heel vreemd dat mijn wachtwoord bij Thunderbird weg is en ook niet meer accepteert.
Moet proberen een nieuwe te maken.

Ik waardeer het heel erg dat jullie mij willen helpen en ik geloof ook dat jullie je best doen,
maar geloof me dat doe ik ook.
 
Daar staat precies het wachtwoord dat ik invul, maar dat pikt het programma niet.
 
Weet je dat zeker. Hoofdletters kleine letters, cijfers, getallen, enz enz. Vreemd?

Scan je computer eens grondig. Het wordt steeds spannender.:D
 
Laatst bewerkt:
Vraag toch maar een nieuwe aan. Misschien heeft de een of ander je wachtwoord gekaapt. Je weet maar nooit.
 
Ik vind het ook allemaal een beetje te gek worden. Vraag ik een nieuwe aan bij de provider?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan