BSOD bij opstarten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

HardcoreHelping

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2012
Berichten
90
Beste Helpmij gebruikers.

Sinds kort ervaar ik het probleem, dat zodra ik mijn laptop opstart, ik een bsod krijg met de melding; PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA

Nu heb ik verschillende dingen geprobeerd, gestart in veilige modus, MBAM & AdwCleaner scan aangezet, allebei wat PUP verwijderd, maar dit was geen oplossing, na het opnieuw opstarten kreeg ik weer dezelfde bsod.
Ook heb ik chkdsk /f /r gedaan, en dat bleek te werken, toen ging de laptop opnieuw opstarten en ''repareren'' alleen daarna, je raadt het al, bsod.
sfc /scannow is ook van toepassing geweest, zonder enig resultaat.
Nu ben ik ten einde raad, en vraag ik om jullie hulp!

Ik hoor graag van jullie!

Groet,
HH.
 
Ik zou je toch ook maar een richten op je hardware. Misschien is er een geheugenbankje rot?
Draai anders eens een nachtje MemTest86. Kijk eens wat daar mee uitkomt?
 
Systeem image van Windows al geprobeerd terug te zetten als je die hebt?
 
Het is een geheugenprobleem maar kan in het systeemgeheugen, het grafische kaart geheugen of het cache van computer en harde schijf gelegen zijn. Windows heeft een geheugen test programma. Dit kan de geheugenbankjes uitsluiten. Kijken of die nog goed in de slotjes zitten kan natuurlijk altijd. Daarna opstarten vanaf een bootdisk om te kijken of het de harde schijf zal zijn en in veilige modus misschien om zonder de grafische driver te proberen. Succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan