Flickr

Status
Niet open voor verdere reacties.

nemesia

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2014
Berichten
11
Voor een vereniging heb ik een account op Flickr . Nu heb ik een nieuw album gemaakt, die is zichtbaar op mijn pc en tablet. Maar als ik via de mail een link stuur naar de leden is het nieuwe album niet zichtbaar, wel alle oude. Iemand enig idee? Zou het iets met de nieuwe privacywet te maken kunnen hebben?
Het vorige album van 2 mei jl. Is wel te zien!
 
Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat het iets te maken heeft met privacy. Maar je moet wel expliciet voorzichtig zijn met het plaatsen van dergelijk foto's. Knap vervelend die privacy wet voor webmasters. In principe zou je toestemming moeten vragen voor het plaatsen van dergelijke dingen. Bij onze vereniging 150 leden. Hebben we schriftelijk toestemming moeten vragen aan leden. Iedereen vond het gelukkig goed. (wat een gedoe zeg) De lol ging er bijna af. Maar dit is mijn persoonlijke mening.

Kijk eens hier onder op de link. Is dat het misschien wat je fout doet of niet lukt. Succes.

wie ziet wat.JPG
 
Laatst bewerkt:
Het was wel degelijk de privacy. Ik heb dit album waarschijnlijk geupload met friends ipv public. Vreemd heb in 4 jr ruim 2.5 duizend foto 's geplaatst.

Het toestaan van de leden heb ik ook gedaan. Ook hier geen probleem gelukkig
 
Overigens zie ik bij het bericht van manamana Nederlands ik kan bij Flickr geen Nederlands vinden. Ik weet dat dit niet bij deze topic hoort, maar het verbaast mij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan