Printen met linkermarge ca. 0 cm

Status
Niet open voor verdere reacties.

estut

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2008
Berichten
44
Beste forumleden. Op gevaar af dat deze vraag de zoveelste van dezelfde soort is, wil ik graag weten of het mogelijk is om een print te maken, waarbij de verticaal georiënteerde, gekromde, tekst geprint wordt. Nu verschijnt die niet, wat ik ook probeer. Een bestandsvoorbeeld voeg ik bij. Ik bezit een Samsung M283x Series printer, waarbij alle randen op 0 staan ingesteld. Het bijzondere is dat de bovenste tekst, die ook links georiënteerd staat, wel zichtbaar geprint wordt. Ben benieuwd. Vast dank! Groet, EricBekijk bijlage Voorbeeld Printvraag Helpmij.docx
 
Dank voor je antwoord route99 en sorry voor de late reactie. Inderdaad staat de linkermarge op 7,76 cm, maar als je deze lager instelt, verdwijnt de opmaak naar links. Mijn printer staat niet in de lijst 'randloze printers', dus mogelijk ligt het daar aan. Het vreemde is dat als ik de opmaak van het Word document aan de linkerzijde wissel, n.l. de kromme tekst rechts van het blauwe gekromde vlak, de print wel slaagt en er niets af valt. Zie bijgaand voorbeeld. Ik doe het daar maar mee, maar het blijft mij onduidelijk. Groet Eric
 

Bijlagen

  • Voorbeeld Helpmij.docx
    57,3 KB · Weergaven: 65
Inderdaad staat de linkermarge op 7,76 cm, maar als je deze lager instelt, verdwijnt de opmaak naar links.
Dat is een ander probleem.


Mijn printer staat niet in de lijst 'randloze printers', dus mogelijk ligt het daar aan.
Tja... zou het wellicht handig zijn (geweest) om daar eerst naar te kijken..
Dat de randen op 0 staan daarmee is de printer niet randloos...
Dus of printshop of nieuwe printer......
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan