Avira reclame

Status
Niet open voor verdere reacties.

bmwpiet

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2011
Berichten
615
hoe kom ik van die engelse avira reclame af? Soort van phishing. bij unsubscribe moet je eerst inloggen om ervan af te komen. gaan we dus niet doen. ik gebruik die scanner ook niet meer, maar ze sturen wekelijks reclame.
 
Kun je dat unsubscribe niet doen vanaf een Linux of Windows PE live USB. Dan weet je iig zeker dat je geen troep op de pc krijgt bij het inloggen.
Als inloggen de enige manier is om er van af te komen..?
Vragen ze om een ander mail adres gebruik dan zo een tijdelijk wegwerp mail adres, er zijn er genoeg, google ff.
 
Het is een no-reply email, die overal doorheen komt. Afzender begint met 40210.xxx
Ik zag nu ineens, dat er naast de afzendadres een tekst: afmelden staat.
 
Probeer #2 toch maar eens.
Of:
Kun je hem in de virus scanner niet blokkeren?
 
Als je bang bent voor niet legitieme mail en klik verzoeken en je kan dat niet uitzoeken met google en er geen eind aan maken door de afzender zelf een verzoek te mailen, filter dan de e-mails in het e-mail programma naar Spam of Prullenbak. Spam heeft als voordeel dat hier in ieder geval geen afbeeldingen worden gedownload en links niet werken. Dat is in Prullenbak wel zo.

Wanneer je Avira klantenservice hebt gemaild en ze stoppen daar niet mee dan dien je een spamklacht in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan