te veel spam op mijn pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

limperg

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2005
Berichten
21
Beste mensen,

Ik werk nu op een HP-Pavillion (windows 10/64 bits) , na een crash van mijn vorige pc, door miscommunicatie met 2 e-mail programma's (limpe141@planet.nl, en KPN webmail)

Ik begin 's ochtends altijd met alle spam handmatig te verwijderen, maar zou liever middels een goed antispam programma de klus willen klare.

Ik had vroeger Mailwasher Pro in gebruik en Mailwasher Free. Nu wordt aangeraden: G-Mail als zijnde een spam-vrije centrale maildienst. Vragen

1 ,Dien ik eerst de aanwezige software te verwijderen of beter eerst G-mail installeren en toevoegen aan mijn Google account;

2. Moet ik letten op bepaalde valkuilen?

Graag een goed advies (zoals altijd!) waarmee ik uit de voeten kan... bedankt!

Indien nadere info nodig, even een berichtje
R.Limperg
 
Kijk eerst eens of je provider geen oplossing kan bieden.
 
Ik ga met manamana, je mail adres rondslingeren maakt de kans op spammers alleen maar groter.
 
Begrip dat Mailwasher tegenwoordig betaald is, zo jammer want het was een goed proggie. Heb het in mijn Wintijd altijd gebruikt.

Bij je provider kan je ook dingen laten blokkeren. En als je bijv. een email proggie hebt zoals Thunderbird, dan kan je daar filters maken op basis van berichten die jij als spam markeert. Die gaan dan gelijk naar de prullenbak zodat jij ze niet ziet.

Maar als je geen ander emailporggie wilt, dan is dit misschien iets? https://www.spamfighter.com/SPAMfighter/Lang_NL/Product_Info.asp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan