Probleem met Youtube

Status
Niet open voor verdere reacties.

buick

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 sep 2001
Berichten
2.879
Hallo,
Ik zet de vraag maar even hier neer want kan niet echt een andere rubriek vinden die beter is.
Sinds vandaag heb ik het vreemde verschijnsel dat ik, zodra ik bij Youtube naar full-screen ga, niet langer de besturingstoetsen zie. Dit in Windows 10. Het gebeurt zowel bij Internet Explorer als Chrome.
Mijn tweede pc heeft windows 8.1 en exact dezelfde versie Chrome (67.0.3396.99 64 bit) en heeft dat probleem niet.
Ook gebeurt het zowel bij accounts die plugins gebruiken als accounts die geen plugins gebruiken (er zijn overigens al meer dan 5 maanden geen nieuwe plugins geinstalleerd)

Cache geleegd etc heeft geen effect.

Heeft iemand een idee waar dit zo plotseling vandaan kan komen en hoe ik dit kan oplossen? Want nu moet ik om bv van ondertitel te wisselen of de snelheid te veranderen , eerst op escape drukken zodat ik terugga naar een normaal scherm en kan dan de instellingen wijzigen en weer terug naar fullscreen.

omdat het op windows 8.1 niet lijkt te gebeuren kan het wellicht iets van windows 10 zijn...
 
Ik heb even gekeken, maar dat is het niet echt. Ik heb geen problemen om in volledig scherm te komen, alleen zijn dan ineens al mijn bedieningsknoppen van youtube ook weg, terwijl ik die bij win 8.1 nog gewoon heb (dus pause, vooruit/achteruit/resolutie/ondertitel)
In windows 10 is het sinds vandaag echt helemaal volledig scherm.
Vreemd dus.
 
Vreemde gewaarwording als dat niet kan. Loop je browsers eerst een na. Probeer het hier. Je zegt IE en Crome wewrken niet goed. Probeer die andere eens. Je hebt toch geen virus op je computer?

https://support.google.com/youtube/answer/175292?hl=nl

Ik heb deze Google Chrome ook en is up-to-date. Versie 67.0.3396.99 (Officiële build) (64-bits) Dus dat is vreemd

Ga nog een keer in Chrome naar de drie puntjes rechtsboven. Dan Ga naar help. Dan over Google Chrome. En dan laten bijwerken.
 
Laatst bewerkt:
Vreemd genoeg is het probleem net zo onverwachts verdwenen als het gekomen is...
Wel fijn, al kom ik er nu niet meer achter wat de oorzaak is geweest.

@manamana Volgens NOD32 en Malwarebytes was ik virusvrij. misschien iets tijdelijks bij YT geweest.
 
Pfff in ieder geval is het opgelost bij deze. Ja soms he....... ;) Groet van mij.:thumb:
 
Ik ben er nu wel achtergekomen wat het probleem is (het speelde nu weer) :shocked:
Op een of andere manier houdt Youtube, als ik naar Full Screen ga, geen rekening met de taakbalk. In feite wordt het scherm dus fullscreen maar de taakbalk staat er gewoon (en dus over de bediening heen)
Ik heb nu de taakbalk op "automatisch verbergen" gezet en zie dan de bediening staan.

Nu nog uitzoeken waarom YT de ene keer wel en de andere keer geen rekening houdt met de taakbalk (of andersom ) :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan