• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Verwijzingen en vastzetten cellen Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daphne21

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 nov 2008
Berichten
2
Hallo,

Ik zoek hulp bij het volgende:
Voor het verwerken van reiskostendeclaraties, waarbij er namen en adresgegevens verwerkt moeten worden in de regels, ben ik op zoek naar een eenvoudigere manier om de reiskosten te verwerken.
Voor mijn werk moet ik per huisbezoek welke ik af leg, dus refereren naar de klantnaam en de adresgegevens. Per maand zijn dit heel wat regels welke ingevuld moeten worden, zoals je kan begrijpen.
Dus bv.:

11-7-2018 | Dhr. Jansen | Asterlaan 1, Amsterdam | 17,8 km
12-7-2018 | Mw. Smit | Dorpsstraat 1, Den Haag | 25,3 km
Etc.

Ik zou graag willen hebben dat ik in een ander tabblad bepaalde informatie vast kan zetten.
Bv.

1 | Dhr. Jansen Asterlaan 1, Amsterdam
2 | Mw. Smit Dorpsstraat 1, Den Haag
Etc.

Om vervolgens in het daadwerkelijke tabblad met de reiskostendeclaratie alleen bv. het cijfer "1" in hoef te vullen en de rest van de gegevens aangevuld worden. En ik dus in dit tabblad voor al mijn klanten een tabel kan aanmaken waarnaar ik kan blijven refereren.
Dit maakt het declareren een stuk eenvoudiger, dan dat ik elke keer elke regel opnieuw in moet typen.

Wie, o, wie kan mij hierbij helpen?
Alvast bedankt!
 
Dat kan je oplossen met verticaal zoeken.
Post een voorbeeld hoe je het wilt hebben en dan komt de hulp vanzelf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan