mail adressen met en zonder afkappingsteken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Havana100

Verenigingslid
Lid geworden
22 jul 2014
Berichten
309
beste,

Ik krijg, heel wisselvallig, soms in zowel de map verzonden als ontvangen de identieke naam met en zonder afkappingsteken. Voorbeeld 'Koen Merckx' maar ook Koen Merckx. Indien ik dan sorteer op aan, staan de mails, van dezelfde persoon, als twee verschillende personen.

Iemand een idee waarom?
 
Hallo. Dat heeft niets te maken met verzenden en of ontvangen. Kijk een in je adressen bestand hoe het staat ingevuld. Het kan ook zijn dat die persoon er dubbel in staat.
 
Beste,

bedankt voor de hulp maar de persoon staat slecht éénmaal in mijn contact personen.
 
ik zelf gebruik maar één mail adres, account. Voor de personen die een afkappingsteken vertonen, veronderstel ik dat ik deze ook geen alias heb toegewezen.

Het is wel zo dat ik soms de volledige naam verander, naar de juiste voor en achternaam. Idem met "opslaan als" en "weergeven als".
 
Vreemd is het bij meerdere personen?

Anders verwijder die Eddy Merckx :D eens helemaal en voeg hem later weer eens toe.

stuur een testmail naar hem en kijk wat er gebeurt.
 
juist de persoon verwijderd uit mijn contact personen, outlook afgesloten en opnieuw opgestart. Een test mail verstuurd en ............ de naam van de persoon staat weer met afkappingstekens vermeld in mijn postvak uit .. Dus niet zijn mail adres maar zijn gewone voor en achternaam
 
ook wel raar dat outlook toch dat mail adres kent, alhoewel persoon verwijderd is, of niet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan