@montaportal.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

guesswho

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Berichten
439
Hallo allemaal.

Is er onder u iemand bekend met het fenomeen @montaportal.nl ?
In verband met problemen met mijn Emailadres van mijn werk wilde ik het versturen en ontvangen van mail testen door met mijn GSM waarop microsoft outlook op geinstalleerd is een mail aan mij zelf te sturen.
Tijdens het intypen van mijn mailadres verscheen een mail adres ongeveer zoals dit "nkd4qlotejjevgh@montaportal.nl" gekoppeld aan mijn naam.
Ik krijg dit adres met geen mogelijkheid verwijderd.
Mijn contactpersonen zijn gekoppeld aan mijn contactpersonen van mijn Hotmail account.
Hierin heb ik het rare Emailadres al verwijderd, zelfs mijn Hotmail account van mijn GSM verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar het rare adres blijft terug komen.

Iemand enig idee?

BVD

GuessWho
 
Laatst bewerkt:
Tijdens het intypen kan er een adres verschijnen met de zelfde beginletter(s), wat eerder gebruikt is maar misschien door op een link te klikken. Montapacking is een bedrijf in logistiek met aanverwante diensten.

Hoe is het anders aan uw naam gekoppeld? Als u uw mail adres begint te typen dan verschijnt het?

Dit snel-typen wordt bepaald door een caché waar dit adres samen met andere gebruikte adressen in staat. Meestal zijn die caché's bij Instellingen te verwijderen. Bij synchronisatie tussen apparaten zou het op een computer verwijderd moeten worden. Als het bij contactpersonen stond en daarom wordt voorgesteld, dan lijkt dat laatste logisch.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan