Probleem met Ccleaner

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lateco

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2001
Berichten
324
Hallo Mensen,

Iemand misschien een oplossing voor het volgende probleem?

Na diverse vakantie website bezoeken en nadien schoonmaken met Ccleaner kwam ik er achter dat deze niet naar behoren schoonmaakt.
Bij het opnieuw bezoeken van diverse websites zag ik dat wat de eerste keer ingevuld was om een relevante zoek opdracht te kunnen plaatsen nog steeds zichtbaar was op deze pagina's
Het schoonmaken met Ccleaner heeft dus deze data op de pc niet ge wist.
Ben handmatig aan het zoeken geweest maar heb het euvel niet kunnen achterhalen.
 
Denk dat het een kwestie is wat je op het tabblad Windows en Toepassingen hebt aangevinkt. Dus dat eerst eens nakijken in CCleaner.
 
Ik denk dat je malware hebt scan eens grondig met MBAM. Pak te free versie.

Gebruik je Chrome?

Met Chrome kun je verdachte of ongewenste programma's opsporen op je computer. Als Chrome een ongewenst programma vindt, klik je op Verwijderen. Chrome verwijdert de software, stelt bepaalde instellingen in op de standaardwaarden en schakelt extensies uit. Je kunt ook handmatig op malware controleren.

  1. Open Chrome.
  2. Klik in de rechterbovenhoek op Meer
    5C6FB52C8BBB2C12DC89B5F42F16B9B5E9CF
    Hda2G33DhtUJuTsttBKa5ydFiCbYSJ2Lwhz0nrQoXvKMxaYzRcotuvyJq6tqz1IVjig=w13-h18
    Instellingen.
  3. Klik onderaan op Geavanceerd.
  4. Klik onder 'Resetten en opruimen' op Computer opruimen.
  5. Klik op Zoeken.

    Als je wordt gevraagd om ongewenste software te verwijderen, klik je op Verwijderen.

    ikzelf gebruik ad block. https://getadblock.com/
 
Laatst bewerkt:
Probeer eens van Windows zelf het volgende:
* een herstelpunt terugzetten
of
* een systeemkopie terug zetten.

De 1e optie moet wel geactiveerd zijn of handmatig gedaan zijn.
De 2e optie kan alleen handmatig (tenzij je er een tool het laat doen van jezlef of een ander)
 
Volgens mij slaat Chrome (ik ga er even van uit dat Chrome wordt gebruikt) het ook in de cloud op en dan gekoppeld aan je account.

Met CTRL-SHIFT-DEL ga je rechtstreeks naar het menu Browsegegevens wissen en als je op geavanceerd klikt kun je precies aangeven wat allemaal gewist moet worden.
 
Handig zou zijn als je aangeeft welke browser je hebt en welke zoekmachine je gebruikt.
 
Systeem herstel???
Niet aan de orde heeft ook niets met mijn gestelde vraag te maken!
Browser Internet Explorer elf
Zoek machine Google.
Ergens onthoud Windows 10 / Internet Explorer iets dat door Ccleaner over het hoofd wordt gezien
 
Systeem herstel???
Niet aan de orde heeft ook niets met mijn gestelde vraag te maken!
Toch wel.
Je wilt immers weer een probleemloos systeem terug hebben.
Met een herstelpunt of systeemkopie terugzetten was je meteen klaar geweest.
Ben het met manamana eens:
CCleaner is zeker niet heilig en maakt ook fouten.
Dus als je nog eens herstelpunt of systeemkopie hebt, zou je dat serieus kunnen overwegen.

Simpele test: Maak eens een nieuwe user aan, mss is het profiel beschadigd en heb je dit probleem dan niet meer...
 
Laatst bewerkt:
What if: je de geschiedenis van Internet Explorer wist ?
 
Denk dat Lateco met vakantie is.
What if: je de geschiedenis van Internet Explorer wist ?

Wel heel eenvoudig. Internetopties > tabblad Algemeen > Browsegeschiedenis etc (kijk onder Instellingen.)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan