• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Cellen automatisch kopiëren naar ander tabblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

bauwens1986

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2012
Berichten
75
Beste

Ik ben een excel-bestand aan het maken voor een inventaris bij te houden. Ik heb de volledige file gemaakt maar nu kreeg ik de volgende vraag: Indien er een bepaald product onder een bepaald aantal gaat, is het mogelijk om dat automatisch te kopiëren naar een ander tabblad?
Ik heb een soort van voorpagina gemaakt waar alle producten in staan, met de huidige stock. Wanneer dit onder een bepaald getal komt, dan wordt dit met voorwaardelijke opmaak aangeduid zodat we dan weten dat dit besteld moet worden. Is het mogelijk om die getallen automatisch te kopiëren naar een tabblad? In bijlage zit het bestand.

MVG
Bekijk bijlage Stock Medisch Materiaal.xlsx
 
naar welk van de 91 tabbladen wil je het hebben? :shocked:
 
Misschien te simpel, maar waarom niet werken met een extra kolom en een filter?Naamloos.jpg
 
Het zou als tweede tabblad moeten staan, een apart tabblad met de cellen waar voorwaardelijke opmaak actief is.
 
Dat is inderdaad een mogelijkheid maar waarom ik het op een apart tabblad zou willen zetten, is om de eenvoudige reden dat ik dan nog kolommen kan toevoegen (wanneer besteld, of de levering al gebeurd is,...) en het eerste tabblad zou ik enkel als inhoudstafel gebruiken waar je dan ook direct naar het tabblad dat je nodig heb, kan switchen. Ik ga het wel voorstellen of het goed is om de filter te gebruiken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan