Alles op Google wissen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Meubilair
Lid geworden
13 jun 2016
Berichten
9.520
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H@S en Office 2021 Prof Plus
1. Log eerst in met je Gmail- of Google-account

Dit lees ik op internet. Ik heb geen Google account. Want hoe kan ik anoniem een Google account aanmaken. Er wordt direct gevraagd naar een e-mailadres en dit is toch een persoonsgegeven waarbij de identiteit kan worden vastgesteld.

Alle gegevens op Google zijn gekoppeld aan mijn IP-adres en liggen natuurlijk nu al bij de AIVD.

Hoe blijf ik anoniem via dat account? Wat vul ik in? Hoe pak ik dat aan?
Geef toe dat ik een paar wietplanten voor eigen gebruik op zolder heb. Zie afbeelding.
 
VPN of TOR gebruiken en mails ontvangen via een wegwerp-mailadres die tijdelijk bestaat, of Protonmail.
 
Laatst bewerkt:
Ze weten al bijna alles over je als je actief bent op internet. Inderdaad VPN gebruiken zoals @ PHP4U aangaf. Dan surf je min of meer wel anoniem vanaf nu.

Maar de sporen die je al hebt achtergelaten staan voor eeuwig genoteerd. Zo ben je toch een beetje beroemd.;)
 
Laatst bewerkt:
Locatiegeschiedenis onderbreken

Als je een Android-smartphone hebt, houdt Google nauwkeurig bij waar je gaat en staat. Via maps.google.nl/locationhistory kun je van iedere dag zien waar je was. Google gebruikt de informatie onder meer voor de virtuele assistent Google Now. Bijvoorbeeld om te bepalen waar je werkt en hoe laat je moet vertrekken om op tijd op je werk te zijn. Dit kun je uitzetten via Activiteitsopties.

DoubleClick draait op menige populaire site en registreert heel precies welke soort pagina's de bezoeker bekijkt. De koppeling levert Google zeer nauwkeurige gebruikersprofielen op en dat is niet goed voor de privacy!

Ik denk niet dat je vanaf komt. Ook al surf je zonder account via Google naar zaken, Google registreert dit en zo krijg je advertenties te zien op jouw zoekzaken.

Info VPN https://www.vpngids.nl/instellen/vpn-instellen-windows/
 
ik vraag me af wat zou dit domein doen als je op sites actief bent
googleusercontent.com
doubleclick.net
googleapis.com
1e100.net

of was het nu het certificaat geotrust
nu weet dat sommige idioten ook zo'n certificaat plaatsen op hun site.
nu is de vraag of google een header mee krijgt bij het controleren van het certificaat MMM
nu is de vraag of euh dan ook de beveiligde locatie te zien zijn
nu ook via jquery en sessies proberen te stelen hoe kom je er ook bij
nu microsoft zou die kunnen zien als u een mail leest die met een microsoft product is verstuurt , en zouden die ook sessie informatie kunnen bemachtigen?
dus microsoft kan zien wanneer je een mail leest,waar je die leest, hoe je die leest,wanneer je die leest.Privacy het is ook een groot woord waar je mmm niets mee kan.
Mensen gewoon toe laten te hacken zou beter zijn , er zouden sommige site hard moeten uitkijken als zij zomaar informatie ziek zouden worden.

Nu uw link heeft een taalfout mogelijks moetwillig
Nu denk niet dat je er zo snel van tussen muist het zit iets ingewikkelder.Ik zou je het kunnen uitleggen , maar met wat jij uitsteekt hoe weinig ook hiervan krijg ik selectieve alsgimer. Denk maar eens na hoe zij een vingerprint kunnen maken van een webgebruiker. Ik haal regelmatig onschuldige testjes uit om te kijken hoe zij kunnen personaliseren.
Zeer simpel maar geniaal maar iedereen kan dit ook doen.

Hoe wil je beschermen als MMM je een installatie hebt staan onder MMM program files of ja nog beter onder je browser

Maar iedereen heeft het over google, amazon is veel maar dan ook veel slechter.
amazon is de meest informatieziek bedrijf dat je kan vinden op internet nog erger dan microsoft of google of facebook
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan