• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Bedragen uit werkblad permanent optellen in ander werkblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbie136

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jul 2018
Berichten
4
Hoi,

ik heb een bestand gemaakt waarmee ik een PDF met gegevens voor facturatie genereer en mail naar de boekhouding. Echter, ik wil graag dat de bedragen uit dit werkblad permanent worden opgeteld in een ander werkblad. Dit om de omzet, zonder "tussenkomt van mensenhanden", steeds bij elkaar op te tellen. Ik wil de gefactureerde omzet dus optellen.

Nu weet ik hoe je werkbladen aan elkaar kunt linken, en zo dingen op moet tellen, maar niet hoe je die bedragen "vasthoud" nadat het formulier in het andere werkblad leeg gemaakt is (d.m.v. een knop die alles in één keer leegmaakt). Wie kan mij helpen?
 
Met een goed voorbeeld document zijn er hier meerderen die je daarmee kunnen helpen.
 
Hoi,

Sorry voor de late reactie. Hierbij een voorbeeldbestand. Hier staan geen namen of iets dergelijks in; is allemaal fictief in te vullen. Dit in het kader van de niet-werkbare AVG :D.

Andere vraag; ik wil er tevens voor zorgen dat de gegenereerde PDF pas één maand voor de geboortedatum verstuurd wordt. Bijv. Geboortedatum is 01-11-2000, en pdf mag pas verstuurd worden op 30-09-2018. Notificatie in de agenda van Outlook als reminder plaatsen mag ook eventueel.

ik hoop dat het zo duidelijk is. Zo niet, dan hoor ik het graag!
 

Bijlagen

  • OffertetoolTest.xlsm
    133 KB · Weergaven: 38
Je kan beter je vraag afsluiten wegens de late reactie.
Deze is nu buiten beeld en zal verder niemand meer lezen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan