google-server niet gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh. Goed gezien @porrelaar.

Fritzthefox. Lees nog eens het bericht van #2 van mij. Dat moet volstaan. Beter kan ik het niet typen en uitleggen. ;)
 
****** irri dat mensen dezelfde vraag elders ook stellen zonder dat te melden en ook geen feedback geven, was er al klaar mee.
De ikke ikke cultuur dus.
 
@manamana Jouw antwoorden in post #2 gaan over een 404 foutmelding. Daarvan is geen sprake bij Fritzthefox. Hij krijgt de door hem beschreven melding omdat de toegang tot www.googleadservices.com geblokkeerd wordt door die ene regel in zijn hosts bestand.
Hij moet die regel dus verwijderen uit zijn hosts bestand. Dat heb ik hem al verteld... op dat andere forum.

Dit is de foutmelding die fritzthefox ziet:

5b4e678403cda-We_kunnen_die_website_niet_vinden.png


Maar dan natuurlijk met een ander webadres erin.
 
Laatst bewerkt:
Dat klopt. Maar als je in zijn 1e bericht op zijn linkje klikt dan krijg je die 404 error te zien. Dat was mijn uitleg over hetgeen zich voordeed.
 
ik weet niet wat je bedoeld met feetback,zoals ik reeds heb gemeld ben ik een echte leek op computergebied

Feedback. Het is niet zozeer computer-jargon of turbo-taal maar gewoon het engelse woord voor: terugkoppeling.
Vertel wat je hebt geprobeerd, en koppel dat hier terug met ons. Enkel een bericht met: 'Het werkt niet', daar kunnen we weinig mee.

Maar je moet dus je hosts-bestand aanpassen. Dat kan eenvoudig via deze stappen:
https://www.schoonepc.nl/nieuwsbrief/hosts-bestand_aanpassen.html

Lees ze aandachtig door. Er kan weinig aan misgaan als je alles goed doet.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan