Waar Windows 10 downloaden ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Berichten
3.606
Weet iemand waar ik een versie van windows 10 home kan downloaden ?
 
Probleem is dat ik een laptop gekocht heb met een illegale windows 10 pro versie erop.
Nu heb ik een officiele windows 10 home licentie liggen hier.
Echter met de media creation tool kan ik alleen maar pro versies downloaden en geen home versies.
 
Klik op die pagina op het tweede + teken.
 
Probleem opgelost.
Op een torrent site een legale windows 10 home versie gevonden die nog moet geactiveerd worden.
Dat moet lukken.
 
Het lijkt toch niet te lukken.
Ik heb de download op usb gezet en wanneer ik deze wil installeren is mijn enige optie om windows pro te installeren.

Kan ik dit ding niet gewoon formateren ?
 
Ja boot vanaf een andere usb stick met Windows erop en maak de schijf eerst leeg.
Er zijn genoeg iso met windows te downloaden, zoals Gandalf Windows 10 PE.
Mer Rufus zet je hem op de usb stick.
 
Uiteindelijk dan toch gelukt.
Kon maar niet opstarten vanaf usb maar dan in de Bios UEFI uitgezet en nu is het dan toch gelukt.
Bedankt voor de ondersteuning.
 
Probleem opgelost.
Op een torrent site een legale windows 10 home versie gevonden die nog moet geactiveerd worden.
Dat moet lukken.
Als dit werkt heb je mazzel. Ik zou nooit op torrentsites kijken, omdat je niet weet wat anderen ermee uitspoken. Liever een download van het officiële kanaal.
 
Was van iemand die ik ken daar.
Intussen perfect draaiende kale Windows en zelfs sleutel ingeven was niet nodig daar de hardware automatisch herkend werd.
 
Heel Happy.:)
Het was een illegale windows 10 pro versie, stond ook een piraat bij trouwens.

Nu alles weer netjes in orde.
 
Als ik nu in mijn home versie een pro sleutel ingeef heb ik toch een illegale versie.
Dat bedoelde ik dus.
 
Alles is inderdaad in orde en inmiddels zijn de laatste updates binnen gehaald.
En de home key werkt nu in een home versie.

Ik reageerde maar op Lange Pier dat een W10 versie nooit illegaal zou zijn.
 
Ik geloof dat je erg slecht leest want dat schijf ik nergens.

En bij Microsoft kun je gewoon alle soorten W10 downloaden, de W10 installatie ISO is nooit illegaal en hoef je echt niet ergens anders op te halen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan