• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel formulier 'gedeelde werkmap'

Status
Niet open voor verdere reacties.

Khalid23

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2015
Berichten
48
Goedendag,
Bekijk bijlage Test3099.xlsx
Op het werk moeten wij geregeld met meerdere mensen in een excel-map werken. Nu hebben we hiervoor de optie 'gedeelde werkmap'.

Het Excel bestand heeft meerdere tabbladen met een invulblad.

Kan iemand mij helpen met het ontwikkelen van een formulier (zie bijlage).

De bedoeling is dat men via deze formulier kan muteren in tabblad “Artikelen”

De uitleg vind je in het eerste tabblad.

Mijn dank is groot.
 
En hoe ver staat Khalid zelf met zijn ontwikkeling, ik zie daar weinig van, welke pogingen heb je al ondernomen, dit lijkt meer op maak me dit programmetje eens, hou er rekening mee dat dit een help forum is, met vrijwilligers die onbezoldigd tijd en excel kennis met iedereen willen delen.
 
En hoe ver staat Khalid zelf met zijn ontwikkeling, ik zie daar weinig van, welke pogingen heb je al ondernomen, dit lijkt meer op maak me dit programmetje eens, hou er rekening mee dat dit een help forum is, met vrijwilligers die onbezoldigd tijd en excel kennis met iedereen willen delen.

Hi.

Bedankt voor de snelle reactie.
Klopt ik ben vandaag begonnen...
Ik heb gevraagd voor hulp... en niet maak me dit... ik zoek alleen naar ideeen of voorbeelden. Dan kom ik er zeker uit.
Ik maak al meer dan 2 jaar macro's maar heb geen ervaring met formulieren.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met een voorbeeld....
 
Je kan eens beginnen met het aanmaken van een Userform met daarin de benodigde elementen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan