Kaseinfo krijg ik niet verwijderd...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snulk

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2005
Berichten
398
Hallo,

Ik heb een goede betaalde McAfee Total Protection abonnement, maar nu heb ik toch een hinderlijk iets wat ik niet kan verwijderen..

Het komt met pop-ups rechtonder in mijn scherm met allerlei "aanbiedingen". Het heet f2cc.kaseine.info.
Toen ik er op Google-de wordt er aangeraden om er een anti-virus programma op los te laten: GridIn Soft
Die speurt van alles op en aan het eind mag je 35 euro afrekenen!

Dat wil ik niet, dus hopelijk kan iemand mij hier helpen om deze troep op te ruimen.

dank alvast,

Jos
 
Malwarebytes heb ik gisteren al laten draaien, maar dat hielp helaas ook niet..
 
Ook die geprobeerd. 5 bedreigingen verwijderd, dus ik was hoopvol, maar helaas de popups blijven komen:(
 
Ja die adw heb ik ook uitgevoerd en die gaf toen 5 bedreigingen.
Ik gebruik Chrome.
Wat bedoel je met weigeren van pop up?

gr.
Jos
 
Als ik die combofix wil uitvoeren krijg ik het volgende scherm, zie bijlage.
 

Bijlagen

  • 2018-07-20 11_31_28-Malwarebytes.png
    2018-07-20 11_31_28-Malwarebytes.png
    37,7 KB · Weergaven: 68
Anti virus progs even uitschakelen, geeft Combifix aan.
Malwarebyres zal wel in de services staan en/of bij opstarten, bij processen uitschakelen.
 
Pop-ups rechtsonder in je scherm. Jammer dat je daarvan geen printscreen hebt gemaakt en hier hebt geplaatst.
Zoals jij het beschrijft lijken het mij web push notificaties. Om die te krijgen moet je daar eerst zelf toestemming voor hebben gegeven. Misschien heb jij dat per abuis gedaan.
Je kunt de toestemming voor die meldingen wel weer intrekken. Meer info over web push notificaties vind je o.a. hier: https://support.mozilla.org/nl/kb/pushnotificaties-firefox
Dat verhaal gaat dan wel over Firefox, maar het blijft in principe gelijk. Het zijn meldingen die je krijgt nadat je daar eerst zelf toestemming voor hebt gegeven.

Laten we eens kijken of het hier werkelijk om web push notificaties gaat:
Jij gebruikt Chrome, schreef jij.
Open Chrome op uw computer.
Klik in de rechterbovenhoek op Meer (het pictogram met de 3 puntjes boven elkaar) en vervolgens Instellingen.
Klik onderaan op Geavanceerd.
Scroll verder naar beneden en klik onder 'Privacy en beveiliging' op Instellingen voor content.
Klik op Meldingen.
Kijk dan of onder het kopje Toestaan f2cc.kaseine.info staat.
Als dat het geval is, klik je achter f2cc.kaseine.info op het pictogram met de 3 puntjes. In het keuzemenu dat dan opent, klik je op Blokkeren.
 
Ik heb een goede betaalde McAfee Total Protection abonnement,
Bedoel je niet goed betaalde? Want 'goed' is die zeker niet als ik de teksten in jouw verdere berichten lees.

Je kunt deze nog proberen. Lees wel even de instructies.
 
Pop-ups rechtsonder in je scherm. Jammer dat je daarvan geen printscreen hebt gemaakt en hier hebt geplaatst.
Zoals jij het beschrijft lijken het mij web push notificaties. Om die te krijgen moet je daar eerst zelf toestemming voor hebben gegeven. Misschien heb jij dat per abuis gedaan.
Je kunt de toestemming voor die meldingen wel weer intrekken. Meer info over web push notificaties vind je o.a. hier: https://support.mozilla.org/nl/kb/pushnotificaties-firefox
Dat verhaal gaat dan wel over Firefox, maar het blijft in principe gelijk. Het zijn meldingen die je krijgt nadat je daar eerst zelf toestemming voor hebt gegeven.

Laten we eens kijken of het hier werkelijk om web push notificaties gaat:
Jij gebruikt Chrome, schreef jij.
Open Chrome op uw computer.
Klik in de rechterbovenhoek op Meer (het pictogram met de 3 puntjes boven elkaar) en vervolgens Instellingen.
Klik onderaan op Geavanceerd.
Scroll verder naar beneden en klik onder 'Privacy en beveiliging' op Instellingen voor content.
Klik op Meldingen.
Kijk dan of onder het kopje Toestaan f2cc.kaseine.info staat.
Als dat het geval is, klik je achter f2cc.kaseine.info op het pictogram met de 3 puntjes. In het keuzemenu dat dan opent, klik je op Blokkeren.


Hij stond inderdaad op Toestaan!! Zou dit het zijn? Ik denk van wel. Bedankt:thumb:
 
Ja, je hebt je probleem hiermee opgelost.
Je zult vaker de vraag krijgen van websites of jij het sturen van notificaties wilt toestaan.
Zo'n vraag ziet er altijd zo uit:

5b51c9bfc690c-Vraag_over_toestaan_van_notificaties_%28web_push%29.png


Je kunt die vraag gewoon negeren door nergens op te klikken. Je kunt echter ook klikken op het pijltje achter Niet nu, en dan op Nooit toestaan klikken.
Daarna zal die website het jou niet meer vragen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan