Melding van nieuwe email op mobiel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lowa

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2009
Berichten
613
Hi vroeger kreeg ik een melding als er een nieuwe email in mijn outlook box was ontvangen en het aantal op het icoontje op mijn buroblad van mijn mobiel. Maar sinds een paar weken niet meer. Wat zou er aan de hand kunnen zijn. Ik heb de samsung J5 Pro.
 
dat moet je even zoeken bij instellingen piepjes/geluiden. Wellicht is dit ooit eens uitgezet en niet meer aangezet.

Sinds de komst van Android Jelly Bean is het alleen mogelijk om via de applicaties zelf de meldingen en notificaties te beheren. Je kunt dus niet alle notificaties uitzetten maar moet per app bepalen wat je wel of niet wilt zien in de vorm van een notificatie.
 
Hartelijk bedankt ik ga even checken of er een instelling aanwezig is
 
Ik heb even gekeken alle meldingen zijn aan dus ook email
 
Denk nog aan volume wat niet open staat voor deze meldingen of dat het specifieke geluid nog niet gekozen is of de batterijspaarstand staat ingeschakeld en bereikbaarheid werd beperkt zoals vliegtuig, conferentie, niet storen en slaapstand modus.

Batterijspaarstand: Instellingen > Apparaatonderhoud > meteen Batterij kiezen en Uitschakelen (niet Gemiddeld omdat apps op de achtergrond dan geen notificaties kunnen geven).
 
Het was bij instellingen geluiden uit gevinkt. Nu krijg ik weer de meldingen. Hartelijk bedankt voor de hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan