Geluid laptop valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb geprobeerd je advies op te volgen. De eerste site van guru bezocht. Daar begon het met opstarten veilige modus. Ik wist niet hoe. Google
Daar staat: uitzetten en shift knop ingedrukt houden. lap ging steeds uit.
maar 1 keer niet. probleem met opstarten. Later lukte het wel, het opstarten bedoel ik. Maar ik waagde me er niet meer aan om de veilige modus te starten

Vandaag via software verwijderen wat van Nvydia kunnen verwijderen dat ik recentelijk had gedownload, maar sommige dingen wilden niet weg.
Na opstarten was alles er weer. (haha)
Avast laten scannen. Die heeft een paar programma' s in de slaapstand gezet.
Ik heb nu al een half uur geluid. Maar, ik moet er wel bij schrijven dat ik weinig programma's open heb staan.
Ik las ergens dat de lap te heet kan worden.

Als het geluid blijft hou ik het hierop.
Zo niet, dan guru misschien toch maar weer, maar niet in de veilige modus, aangezien dat niet gaat
 
Ik ben er weer.
Guru gebruikt in veilige modus
daarna ging ik naar geforce.com enz . Was Pools. Maar niet gedaan.
Daarna geforce.com
Drie opties
Ik koos voor de laatste: Nvydia doorzoekt de laptop.
Steeds de melding dat Java ontbrak . Klopt niet, want ik had java al geinstalleerd, maar toch maar opnieuw gedaan. Steeds de melding java ontbreekt.
Toen handmatig gedaan.
Ik dacht dat het gelukt was, maar het geluid stopt NU. En precies op dezelfde plek van het Youtube filmpje met kanariezang.
Jammer.
Ik wil je toch en ook scrapheap bedanken voor alle moeite.
 
Ik kreeg vanochtend een melding van Helpmij.
Gevraagd werd of ik wilde aangeven of het probleem was opgelost en of ik dan de status wilde aanpassen.
Mocht het niet zijn opgelost of ik dit dan ook wilde melden.

Het probleem is niet opgelost. Ik berust er maar in en laat dit maar open staan.
Je weet maar nooit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan